9 Nyíl

Van Gerwen: Csodálatos érzés újra nyerni, Taylor: Kiégtem

2016. július 25. 10:03 - adam_f

BetVictor World Matchplay – utózöngék a döntőről

Mint ahogy ismeretes, a világelső Michael Van Gerwen legyőzte a 15-szörös győztes Phil Taylort a blackpooli World Matchplay tegnapi döntőjében, ezzel pedig megvédte címét. A vasárnap esti fináléban az angol kiválóság hiába próbálta hergelni holland vetélytársát, nem járt sikerrel.

mvg.jpg

Ahogy már a tegnapi nap során beszámoltunk róla, Michael Van Gerwen 18-10 arányban legyőzte a 15-szörös Matchplay győztes Phil Taylort a sorozat 2016-os döntőjében, ezzel másodszor emelhette magasba a trófeát, míg Taylor első alkalommal szenvedett vereséget a döntőben. Taylor – legalábbis a felvételek tanúsága szerint – többször is megpróbálta kizökkenteni a hollandot a ritmusból. 12-7-nél a labdarúgó Európa-bajnokságon az izlandi szurkolók által elterjesztett "hú"-zásra buzdította a közönséget – erre egyébként többször is sor került a meccs során, nem csak ebben a helyzetben –, majd két játékkal később gúnyosan utánozta Van Gerwen örömét, miután a holland kiszállt.

A történtek ellenére a két játékos között vélhetően nincs nagy harag, hiszen a meccset követő interjúban mindketten hosszasan méltatták a másikat. Nézzük, mit is nyilatkoztak a döntő után:

Michael Van Gerwen:

„Csodálatos érzés újra megnyerni ezt a címet. Úgy gondolom, egész végig én irányítottam a döntőt. Phil ellen mindig egy kicsit többet kell nyújtanod, és ez most is sikerült.

Phil ellen nyerni mindig szép teljesítmény, elvégre ő mégis egy legenda, és nagyon tisztelem is ezért. Ettől lesz értékesebb nekem ez a siker, hogy ellene sikerült elérnem. Esélyt kaptam tőle, és tudta, hogy én élni is fogok ezzel. Még sohasem vesztett Matchplay döntőt, mert tudja, hogyan kell játszani. Most én is ezt tettem.

Elég kényelmes játékkal sikerült megnyernem a tornát, mert mindig mindent a megfelelő pillanatban tettem, és kevés hibával játszottam végig az egész versenyt. Mindig a legjobbat kell kihoznod magadból, főleg az ilyen pillanatokban. Boldog vagyok, hogy sikerült megvédenem a címet, sokat jelent ez nekem.”

coj5qjrwiaaghnv.jpg

Phil Taylor:

„Kiégtem…Nem tudom, miért, de ma egyszerűen nem volt elég jó a játékom…össze vagyok törve.

Megölt, egyszerűen terror alatt tartott. A darts nagyon megváltozott, szerencsés vagyok, hogy a nagyok között játszhatok, ám ez most túl nagy falatnak bizonyult számomra.

Ez a srác úgy irányított, mint ahogy én szoktam annak idején. Minden pillanatban jobban csinál mindent, főleg akkor, amikor a másik már nem. Azt hiszem, itt az ideje változtatnom, és ezt már holnap reggel el is kezdem.”

coj1dkfw8aaj_um.jpg

Ha valaki kíváncsi a döntőre teljes hosszában, és arra, hogyan próbált Taylor presszionálni (mármint kihoznia MvG-t a játék ritmusából), az itt megnézheti:

 

Itt pedig álljon még egyszer a mérkőzés teljes statisztikája - elvégre az "ismétlés a tudás anyja":

 

coj7nonwgaaorub.jpg

 

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr458912552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása