9 Nyíl

Huybrechts a világbajnok célkeresztjében

2016. október 05. 18:28 - adam_f

Unibet World Grand Prix - 3. nap (visszhangok)

Mint ahogy már beszámoltunk róla, a tegnapi nap viszonylag sima mérkőzéseket hozott - legalábbis az esélyesek szempontjából nézve. A két holland közül Raymond van Barneveld nagyon simán verte az angol Adrian Lewist, míg a belga Kim Huybrechts nagyon gyorsan elintézte a Family Guy családfőjét (mármint Stephen Buntingot). A két Anderson csatájából a világbajnok került ki győztesen, míg Big Ben letörte a Bika szarvait. Természetesen mindezt csak az ismétlés kedvéért jegyeztem meg, elvégre tanult kollégám bőségesen leírt mindent a tegnapi nap során. Én speciel interjúalanyokra vadásztam, és szerencsére megint találtam párat, így most közre is adom a szavaikat - a PDC hivatalos oldalának közreműködésével.

gary-anderson-unibet-world-grand-prix-lawrence-lustig-pdc_dcmks92glkhg1a8hx6ybi9ly6.jpg

Gary Anderson leginkább Kim Huybrechts játékát dícsérte, de már a következő meccsre összpontosít:

"A legutóbbi összecsapásainkat rendre ő nyerte, úgyhogy mindenképpen megteszek mindent, hogy jobb legyek nála.

Kim nagyon jól játszott az este, abszolút brilliánsan ment neki a játék, így biztos nekem is nehéz dolgom lesz ellene. Amíg ő ünnepel ott fent, addig én begyújtom a rakétákat, és ezt majd vele is tudatni fogom."

ct8naskxeaazvwq.jpg

Kim Huybrechts zseniális játékot produkált a tegnap este, mindössze 22 perc kellett neki a győzelemhez:

"Nagyon boldog vagyok ezzel a teljesítménnyel. Jól játszottam, nagyon jól jöttek a duplák, a maximumok és a 140-ek is rendben voltak.

Megmutatni magad a nagy versenyeken, mindannyian ezt akarjuk, és ezért teszünk minden nap. Kicsit ugyan magam alatt voltam mostanában, de szerencsére most minden tökéletes, és magabiztosnak érzem magam, úgyhogy mindent bele!"

ct_h728waae8le.jpg

Raymond van Barneveld is magabiztosan verte Adrian Lewist, a teljesítményéhez nem tudunk semmi újat hozzáfűzni:

"Nagyon kényelmesen éreztem magam, idegesség nélkül játszhattam, és ez ma az én estém volt. Egyszerű játék volt, de nagyon elégedett vagyok az eredménnyel.

Adrian nagyon jól kezdett, vezetett is, de sikerült az utolsó leget elcsípnem, és ez fontos volt az első szett szempontjából. Utána már csak nyomás alá kellett helyeznem őt, és ez nagyon jól sikerült."

Lewis kicsit szűkszavúbban beszélt ugyan, de a lényeg így is érthető volt:

"Ma nem a tervek szerint alakult az este. Jól kezdtem, de nem tudtam kiszállni, és befejezni a játékot. Ma Ray jobban játszott, jobban kezdett, és jobban is fejezte be a játékot."

bvdp.jpg

Benito van de Pas érthetően a fellegekben járt, miután tegnap legyőzte Terry Jenkinst:

"Nagyon elégedett vagyok az eredmény miatt. Ez a második major torna, ahol negyeddöntőt játszom, és nagyon boldog vagyok.

Nagy győzelem ez számomra. Ebben az évben a célom az volt, hogy a legjobb 16-ba kerüljek, de most már a következő játékra összpontosítok. Remélem, továbbra is ilyen jól megy majd a játék. Jól érzem magam, és már alig várom a többit."

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr9011772539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása