9 Nyíl

Van Gerwen: Csodálatos győzelem - Anderson: Michael ma valami mást mutatott

2016. október 09. 19:25 - adam_f

Unibet World Grand Prix - a visszhangok

Mint ahogyan már tegnap megírtuk, Michael Van Gerwen - 2012 és 2014 után - immáron harmadik alkalommal emelhette magasba a kristályvázát a Unibet World Grand Prix döntője után, ahol - szinte földönkívüli teljesítményt nyújtva - 5-2 arányban győzte le a jelenlegi világbajnokot, a skót Gary Anderson-t. Természetesen a döntő mindkét résztvevője megszólalt a mérkőzés után, mi pedig most magyarul is közreadjuk a közönséggel is megosztott gondolataikat.

michael-van-gerwen-unibet-world-grand-prix-lawrence-lustigpdc_h8axa7es33i41jiuhbh4dcypa.jpg

Michael Van Gerwen:

"Csodálatos győzelem! Nagyon boldog vagyok, hogy újra sikerült nyernem ezen a versenyen. Számomra minden összejött ezen a tornán, és fantasztikus játékot tudtam nyújtani.

Három, négy szett után 108-as átlaggal álltam. Úgy gondolom, ha valaki így játszik, az megérdemli a trófeát. A kezdetektől nyomás alatt tartottam, és ez most össze is jött.

Ő is nyomott engem, egészen a végéig, így nekem is küzdenem kellett. Gary soha nem adja fel, de ma fantasztikusan játszottam.

Sokan jól játszottak ellenem a héten, de az önbizalmam nagyon magas volt. 100-as átlagot értem el összesen a tornán, ami nem sok embernek sikerült ebben a játékformában."  

gary-anderson-unibet-world-grand-prix-lawrence-lustig-pdc_dcmks92glkhg1a8hx6ybi9ly6.jpg

Gary Anderson:

"Mindent jól csináltam ezen a héten, örülök, hogy eljutottam a döntőig, de Michael ma valami mást mutatott. Négy évvel ezelőtt nyert itt utoljára, és valami elképesztő az, amit azóta művelt.

A kezdéseim nem voltak jók, nem mentek a kiszállók sem, és ha Michael-nak esélyt adsz már az elején, akkor nincs visszaút. Az elejétől kezdve erősen játszott, nem beszélve a beszállóiról...nem tudott hibázni.

Jó irányba indultam el, és már alig várom a következő hónapokat...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr8411783811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása