9 Nyíl

Van Gerwen: "Kemény munka volt" - Wright: "A szurkolóimnak játszottam"

2016. november 07. 16:00 - adam_f

World Series of Darts Finals - visszhangok

A tegnapi nap ismét a holland világelső Michael van Gerwen-ről szólt, aki ebben az évben már a 23. tornagyőzelmét könyvelhette el a World Series of Darts döntőjének megnyerésével. A hollandnak ugyan volt pár forró pillanata ezen a hétvégén, de még mindig fényesen bizonyítja, hogy ott van a topon. A hazaiak nagy kedvence, Peter Wright is közel járt ahhoz, hogy - a 2014-es elveszített világbajnoki döntő után - megnyerje az első tv-s majortornáját, ám a tegnapi estén csak megnehezíteni tudta MvG dolgát. A két döntős értékelése következik.

michael-van-gerwen-ladbrokes-world-series-of-darts-finals-steve-welsh-pdc_1lzgp5k9tscqt12lwl1vxee3k0.jpg

Michael van Gerwen:

"Ez egy újabb nagy győzelem számomra, bár meg kellett érte dolgoznom. Peter nagyon jól játszott, de nagyon örülök neki, hogy nyerni tudtam.

Mindig azért versenyzem, hogy nyerjek. Ha sikerül, az nagy önbizalmat ad, és remekül érzed magad. Jól játszottam a hétvégén, és ez jó felkészülés volt a jövő héten következő Grand Slam-re.

Jól mennek most a dolgaim, megnyertem a nagyobb versenyeket, és nagyon boldog vagyok."

 

peter-wright-ladbrokes-world-series-of-darts-finals-steve-welsh-pdc_fnltvt80pble1lcwneo3t63wk.jpg

Peter Wright:

"Amikor hazajössz Skóciába, megpróbálsz a közönségnek is játszani, amit sikerült is megvalósítanom. A tömeg segített át az elődöntőn is, hogy újra összecsaphassak a nagy bajnokkal, Michael van Gerwennel.

Végre sikerült megtalálnom az ideális nyilat, amihez most ragaszkodni is fogok, és visszatérek gyakorolni a tábla elé. Sokan mondják nekem, hogy ha sikerül megnyernem az első tévés tornát, jönni fog majd a többi is. Én is így hiszem.

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr8911938649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása