9 Nyíl

Van Gerwen: Fenomenális érzés - Anderson: Michael megérdemelte a címet

2017. január 03. 18:00 - adam_f

William Hill PDC darts-világbajnokság - a döntősök értékelései

Tegnap véget ért a PDC darts-világbajnokság, és vele együtt Gary Anderson egyeduralma is. A skótnak nem sikerült harmadszor megszereznie a Sid Waddel-trófeát (ez eddig csak Phil Taylor-nak jött össze zsinórban), a holland Michael van Gerwen pedig elsöprő játékot bemutatva - 2014 után - másodízben ült fel a sportág trónjára. Nem is kell csodálkozni ezen, hiszen a holland remek évet tudhat maga mögött, melyet a most megszerzett világbajnoki címmel koronázott meg. Nézzük, hogy mit nyilatkoztak a résztvevők a mérkőzés után.

pdc_1.jpg

Gary Anderson (SCO - 2.):

 

gary-anderson.jpg

"Michael megérdemli a címet ezután az év után - kezdte nagyon rövid és velős értékelését a kétszeres skót világbajnok. Ragyogó idénye volt, és ha én valakit képesnek tartottam arra, hogy legyőzzön, akkor biztosan rá gondoltam volna. Mind a ketten nagyszerű világbajnokságot tudhatunk magunk mögött, és csodálatos dolog volt, hogy mindenki minket nézett ezen az estén."

Persze, a humor sem hiányozhatott a skót nyilatkozatából, bár ez inkább keserédes volt, mint vicces: "Elég jó a srác. Olyan volt ez neki, mintha csak a parkban sétált volna egyet" - ismerve el azt a tényt, hogy a holland egy percig sem adott neki esélyt a címvédésre.

gary-anderson-william-hill-world-darts-championship-lawrence-lustig-pdc_9ntnjjs5d0je11umj24mmdg4g.jpg

 

Michael van Gerwen (NED - 1.)

van-gerwen629.jpg

"Fenomenális érzés - kezdte értékelését a holland világbajnok, aki érthetően nem rejtette örömét véka alá. A mennyországban érzem magam. A mérkőzés elején szenvedtem kicsit, elhibáztam néhány kiszállót. Később azonban sikerült valahogy belerázódni. Ez egy különleges érzés volt azoknak is, akik látták. Elképesztően boldog vagyok. Nagyon keményen dolgoztam ezért. Ez az év legfontosabb versenye, ezt szerintem mindenki tudja. Megtettem, amit meg kellett tennem."

Mindannyian ezt a címet akarjuk, ezért is örülök, hogy nekem sikerült most megszereznem. Gary ellen nyerni pedig különleges dolog. Fenomenális játékos, osztályon felüli teljesítményt nyújtott, így nekem is a legtöbbet kellett adnom, hogy le tudjam győzni.

Nagy támogatást adott a nejem, a családom és az egész tömeg, ami sokat jelentett. Mindenki azt mondta, hogy meg kell nyernem a másodikat, hogy ezzel én is egy lehessek a nagyok közül. Sikerült, és ez mindennél többet jelent nekem" - fejezte be mondandóját az immáron kétszeres világbajnok holland világelső.

michael-van-gerwen-2017-william-hill-world-darts-championship-final-lawrence-lustig-pdc_176ijb5pn3uj21c9ne1m1kh1dl.jpg

(forrás: PDC / Nemzeti Sport)

 

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr6512094133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása