9 Nyíl

Van Gerwen: Imádok nyerni - Anderson: Közel voltam hozzá

2017. január 30. 10:42 - adam_f

Unibet - The Masters - visszhangok

Nem mondok azzal nagy meglepetést, ha úgy kezdem, hogy Michael Van Gerwen győzelmével ért véget a PDC első, 2017-es (nem ranglistás) versenye, a Masters. A holland játékos számára azért is különleges ez a siker, mivel zsinórban harmadik alkalommal ért oda az első helyre. A megismételt világbajnoki döntőn - ha lehet ezt mondani - ismét Gary Anderson ért oda a második helyre, ám szemmel láthatóan a skót versenyző sem volt elszontyolodva. Nézzük, hogyan is értékelték teljesítményüket a döntő után.

the-unibet-masters_1ohav2dxpooci10smdl8lewekk.jpg

Michael Van Gerwen:

"Nagyon jól érzem magam, mert sokat jelent nekem ez a győzelem, mint ahogy mindegyik siker - mondta a világelső, aki 109,42-es átlagot produkált a döntőben. Imádok nyerni, és szeretem ezt csinálni, hiszen megéri.

Gary nagy küzdő, mivel ha a kisujjad nyújtod neki, ő az egész karodat akarja - ezért igyekeztem jobbat nyújtani. Minden pillanatban - amikor visszajött rám - tudtam, hogy nem fogja feladni. Fantasztikus játékos, mindig nagyot alakít, ezért is kellett 105-110-es átlagot dobnom, hogy nyerni tudjak ellene.

Nagyon nagy hétvége volt ez nekem, mindenki jól játszott ezen a remek tornán. Mindig nyomás van rajtam, ezért is akarom bizonyítani, hogy képes vagyok tornáról tornára tartani ezt a szintet. Ezért is örülök nagyon, hogy sikerült nyernem."

michael-van-gerwen-2017-unibet-masters-champion-lawrence-lustig-pdc_1xxthl4w65jmg1miq6u0nxe3va.jpg

MvG számára tényleg különleges ez a siker, hiszen zsinórban harmadszor nem talált legyőzőre a Mastersen

Gary Anderson:

"Michael megint brilliánsan játszott - kezdte a kétszeres világbajnok skót játékos. Bár jobban örültem volna, ha én jutok el előbb a nap végére, de továbbra is a világ legjobbjai között játszom, így összességében véve elégedett vagyok.

9-7-es Michael vezetésnél kellett volna hoznom a saját játékomat, így még lehetett volna esélyem a döntetlenre, ahol már bármi megtörténhet. Azonban hibáztam, Michael pedig azt tette, amihez a legjobban ért - befejezte a találkozót.

Közel voltam hozzá, de kihasználta a hibáimat. A legfontosabb dolgom az lesz a következő napokban, hogy ezeket a hiányosságokat kiküszöböljem."

anderson_4.jpg

Gary Andersonnak nem lesz sok ideje gondolkodni - február 2-án újra összecsap Van Gerwennel a Preimer League első állomásán, utána pedig jöhet a UK Open kvailfikáció 

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr112168240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása