9 Nyíl

"Taylor nem hagyja abba"

2017. március 02. 11:00 - Viking958

Interjú Jelle Klaasennel

„Minél kevesebbet gondolkodom, annál jobban játszom” – mondta a holland Jelle Klaasen, aki úgy tűnik felvette a Premier League ritmusát, miután múlt héten megszerezte első győzelmét.

klaasen.jpg

A 2006-os BDO világbajnok hosszú ideig nem tudott felkúszni a PDC ranglista elejébe, de most már elhiszi, hogy a legjobbak között a helye.

Klaasen kikapott Peter Wrighttól, Gary Andersontól és a regnáló bajnoktól, Michael van Gerwentől mielőtt megszerezte első pontjait Dave Chisnall legyőzésével azon a bizonyos őrületes estén. Az átlaga közel 99 volt, négy 180-at is bevert és közel minden második dupla kísérlete sikeres volt, így tudott nyerni 7-3-ra.

„Az első három fordulóban nem játszottam rosszul, de kihagytam néhány lehetőséget. Azóta sokat gyakoroltam a duplákat – megpróbáltam többet használni a D20-at és a D16-ot – és úgy tűnik bevált.” – nyilatkozta a PDC weboldalán.

„A meccs előtt is tudtam, hogy pontot kell szereznem ezen a meccsen. Most van kettő is és boldog vagyok. Szeretnék bennmaradni a legjobb 8-ban, majd bejutni az elődöntőbe is”

A Kobra mérges kígyóvá kezd válni, miután hozzászokott az új nyilaihoz és azok fogásához. „A súlyuk megegyezik a korábbiéval, de ez egy új típus. A régi nyilaimat már teljesen elhasználtam és meg kellett hoznom a döntést egy új szett mellett, de a fogásán is változtattunk.”

„Nem gyakran váltogatom a nyilaimat. Két és fél éve nem váltottam ezelőtt, de ezután havonta fogom cserélgetni őket, viszont a fogásán már nem változtatunk”

„Egyre jobban megszokom őket és ez megdobja az önbizalmam. Az előttem levőknek még játszaniuk kell a legjobb hárommal, szóval veszíteni fognak néhány pontot.” – reménykedik Klaasen.

 klaasen2.jpg

A 32 éves játékos utoljára 2009-ben volt a Premier League mezőnyének tagja és ezúttal meg szeretné mutatni, hogy itt a helye a nagyok között, de tudja, hogy ehhez kevesebbet szabad gondolkodnia.

„Olyan vagyok, aki sokat gondolkozik és nem mindig jó, ha az elvesztett legeken jár az eszed. Tudom, hogy képes vagyok 4-5 körös legeket játszani, de azt hiszem az a nagy bajom, hogy sokat gondolkodom.”

„Vannak játékosok, akik nem elmélkednek a hibáikon, de én nem ilyen vagyok. Meg kell találnom a módját, hogy csak és kizárólag a játékomra tudjak koncentrálni. Minél kevesebbet gondolkodom, annál jobban játszom”

Klaasen ezen felül betekintést adott nekünk Phil Taylor jövőbeli terveibe is, miután elárulta, hogy az ’Öreg’ nemrég egy soft táblát helyezett fel a falára otthon.

taylor_1.jpg

„Softon fogja folytatni, de persze bemutatózni továbbra is eljár majd. Lehet, hogy a PDC-ből visszavonul, de nem hagyja abba a játékot.”

„Vele fogok játszani az utolsó fordulóban, Cardiffban. Remélem meg tudom csípni és sikerül bekerülnöm a legjobb 8-ba. Aztán a cél a legjobb 4 lesz természetesen.”

Ma este jön a Premier League következő fordulója Exeterből. Ne maradjatok le, este 8-kor kapcsoljatok a Sport TV-re!

Forrás: Sky Sports

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr8012305617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása