9 Nyíl

Beindult a pörgés a World Grand Prix-n

2017. október 02. 11:11 - adam_f

Értékelések az első napról

Azt hiszem, nem túlzok, ha azt állítom: egész jó kis első napon vagyunk túl Dublinban. S ahogy lenni szokott, nem maradt el az a nagy meglepetés sem, amit általában az első forduló szokott tartogatni magában. Ám, hogy miként látták a győztesek közül páran a vasárnap estét, az a következőkben kiderül.

unibet2.jpg

Nézzük először a nap legnagyobb meglepetését okozó John Hendersont, aki 2-1 arányban elbúcsúztatta a jelenlegi címvédő Michael van Gerwent:

jh.jpg

"Ez volt talán a legjobb meccsem televíziós pályafutásom során. Nagyon jól ment a játék a PC (Players Championship - a szerk.) hétvégén is, így a formám is jó volt Michael ellen - bár lehet, hogy sokan nem így gondolták, mert ő a legfontosabb ember ebben a pillanatban. Nem játszik így gyakran Michael, ezért mindig meg kell ragadni az esélyt. Ez ma este sikerült, és ennek nagyon örülök. Tudtam, hogy Michael vissza fog jönni, de szerencsére nekem sikerült jobban a vége. Ez az én estém volt, amit ki is élveztem. Megpróbálok meríteni ebből, és remélem, hogy tovább tudok még menni."

Dave Chisnall ugyan kissé szűkszavúan, de azért velősen megfogalmazta az első mérkőzésének tapasztalatait:

skysports-dave-chisnall-darts-exeter_3901681.jpg

"Nagyon boldog vagyok, hogy ilyen jól ment a játék - mondta a hat darab maximumot jegyző Chizzy. Pár beszállóm nem jött ugyan össze, de a befejezéseim szerencsére rendben voltak. Nagyon jól kellett játszanom Jelle ellen, hogy nyerni tudjak. Ez ma sikerült, így kedden jöhet a második kör. Szeretek itt lenni."

Robert Thornton sem volt nagyon bőbeszédű, de azért ő is kiemelte a lényeges pontokat:

robert-thornton-scotland-darts-2015_3324693.jpg

"Úgy tűnik, mindig sikerül megnehezítenem magamnak az első fordulót, de nagyon örülök, hogy továbbjutottam - kezdte mondandóját a Tövis becenévre hallgató Thornton. Kim volt az egyik legnehezebb ellenfél, de amíg ő elrontotta a beszállóit, addig nekem sikerült kihasználnom az esélyeimet. Jó emlékeim vannak innen, és boldog vagyok, hogy a második fordulóba kerültem" - fejezte be értékelését a skót Grand Prix-győztes.

Raymond van Barneveld már jobban belement az elemzésbe, de főleg mostani és következő ellenfelét méltatta:

raymond-van-barneveld-529045.jpg

"Nem voltam annyira boldog a sorsolás láttán, ezért is csodálatos, hogy a második körbe jutottam, mert ma este mind a ketten jól játszottunk. Kyle nagyon jól kezdett és egy szép 103-as kiszállót is dobott, de szerencsére meccsben tudtam maradni, jött is az első szett, innen pedig tovább tudtam vinni, egészen a győzelemig. Jól érzem magam, és már nagyon várom a Steve (Beaton - a szerk.) elleni találkozót.

Fantasztikus ez az ember (természetesen Steve Beaton-re célzott itt) - még ennyi idő után is itt vagyunk mind a ketten. Mint két őskövület! Nagyon jó lesz játszani."

S ha már Steve Beatont emlegetjük, nézzük, hogy ő mit gondolt a meccséről:

steve-beaton.jpg

"Az elmúlt három napban túl korán kidobtam magamból mindent, így nem voltam annyira magabiztos. De mindent megtettem, hogy túljussak az első körön, így most szinte repülni tudnék. Az első szett kissé zavaró volt, hiszen ez más játékrendszer a megszokotthoz képest. Ha Rob kezd jobban, akkor ez egy más történet is lehetett volna, de meg fogja tanulni ezt a rendszert is ezután az este után, én pedig haladok tovább előre.

Jól játszottam ebben az évben, és ide is így érkeztem. Rob még nem játszott ilyen versenyen, ezért tudtam, hogy ha jól kezdek, akkor meg tudom fogni őt." 

A végére hagytuk Daryl Gurney-t, aki a közönség hathatós támogatása mellett tudta legyőzni a kétszeres vb-győztes Adrian Lewis-t.

gurney_600_4.jpg

"Tudtam, hogy ha a legjobb játékomat nyújtom, legyőzhetem Adrian-t - kezdte mondandóját Superchin. Mindig a legjobbat próbálom kihozni a játékomból, mert tudom, hogy képes vagyok megnyerni egy televíziós versenyt. Ha jól sikerült a váltás, akkor bárkit meg tudok verni, és mindig erre is törekszem.

Joe (Cullen - a szerk.) bizonyára azt hiszi most, hogy újfent legyőz engem, mivel kettőnk közül jelenleg ő áll jobban. Ám még nem játszott ellenem a televízió képernyőin, ahol pedig én vagyok a jobb" - zárta le mondandóját az északír versenyző.

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr3912918097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása