9 Nyíl

Nyolcan, mint a...

2017. október 03. 11:22 - adam_f

Értékelések a második napról

A második napon is túl vagyunk a Unibet World Grand Prix-n, így újabb nyolc mérkőzés után kérdeztük meg a győzteseket, hogy érezték magukat a találkozó előtt, közben és persze után. Jöjjenek a hétfői értékelések - természetesen magyarul... 

unibet2.jpg

Peter Wright (SCO):

skysports-peter-wright_4078777.jpg

"Szoros volt, de örülök, hogy sikerült fordítanom. Sok nagy csatát megéltem már Stephennel, és ez is nagyon szoros küzdelem volt. Örülök, hogy továbbmentem, és még mindig versenyben vagyok, mert ez a dupla beszállós rendszer egy idő után mindig fel tud húzni."

Mervyn King (ENG):

king_300.jpg

"Szeretek itt lenni, és ez nagy győzelem volt számomra. Az első szett ugyan nehéz volt, de végül sikerült olyan helyzetbe kerülnöm, ahonnan már egyszerűbb volt a második játékot behúznom. Elég keményen készültem a torna előtt, és bízom benne, hogy továbbra is jól megy majd a játék."

Simon Whitlock (AUS):

whitlock_wgp_600.jpg

"Nagy nyomás alatt voltam, de csak sikerült kiszállnom 108-ról. Nagy meccs volt, mint ahogy nagyon nagy ez a verseny is. Komoly esélyt kaptam, de én mindig csak a következő meccsre koncentrálok, mert ha túl sokat akarsz egyszerre, akkor keveset fogsz markolni. Majd kiderül, mi lesz a második körben..."

Richard North (ENG):

north_300.jpg

"Igazából Gary-re készültem, de amikor megtudtam, hogy Mark jön helyette, kissé megijedtem - így odalett a teljes felkészülésem. Néhány dupla jókor jött, a megfelelő időben dobtam a szükséges pontokat, és így sikerült nyernem. Amikor megszereztem a szabadkártyát, az volt a célom, hogy televíziós versenyen a negyeddöntőig kerüljek. Megcsináltam, és ez már jóval több, mint amit szerettem volna.

Ha Simon nem lett volna, én sem lennék itt. Bízott bennem, azt mondogatta, hogy elég jó vagyok ahhoz, hogy megcsináljam. Nem lesz egyszerű ellene játszanom. Együtt edzettünk a meccs előtt, és tudtuk, hogy a második körben akár egymás ellen is összetalálkozhatunk. Ismerjük egymás játékát, de nem hinném, hogy ez jelentene is valamit. Kétszer is nyertem ellene Pro Tour versenyen, de ez nem számít, mivel ő jóval többet játszik televíziós versenyeken. Nagyobb a tapasztalata, így én csak élvezni akarom a meccset - remélem, szoros találkozó lesz."

Gerwyn Price (WAL):

price_600.jpg

"Kissé ideges voltam. A második szett második felénél nem jött össze semmi, de szerencsére utána elkaptam a fonalat. A beszállóim jók voltak, de tömegben annyira nem ment a dolog, ezen még dolgoznom kell egy kicsit. Összességében boldog vagyok és remélem, hogy tovább tudok menni. Benito tavaly ugyan legyőzött, de szerdán bármi megtörténhet."

Benito van de Pas (NED):

vandepas_600.jpg

"Nehéz meccs volt, de örülök, hogy sikerült. A 144-es kiszálló nagyon jó volt, és az első szettre sem panaszkodhatok. A másodikban kissé visszafogottabban játszottam, úgyhogy ezen még alakítanom kell egy kicsit. Számomra minden mérkőzés egy új élmény, ezért is várom már a második fordulót, ahol remélhetőleg egy jó partit tudunk majd játszani."

Steve West (ENG):

west_wgp_600.jpg

"Ez egy újabb nagy siker nekem, imádom ezt a versenyt. Nagyon bonyolult dolog James ellen játszani, de ma valahogy mintha nem lett volna önmaga. Nagyszerű emlékeim vannak tavalyról, így most ezekre tudok építeni. Az ajtó mindig nyitva áll, de most csak a következő meccsre koncentrálok, és majd meglátjuk, mi történik."

Mensur Suljovic (AUT):

suljovic_600_3.jpg

"Boldog vagyok. Bár annyira nem ment jól a dupla 14-es beszálló, de nyertem. Majd a következő körben talán jobban tudok összpontosítani, és a játék is jobban fog menni."  

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr8212923067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása