9 Nyíl

Új csillag(ok) születnek a dublini égen?

2017. október 06. 11:39 - adam_f

A negyeddöntők utózöngéi

Nagy mérkőzéseket, és még nagyobb meglepetéseket hozott a Unibet World Grand Prix tegnapi (és mai) napja, mivel két esélyestől már itt el kellett búcsúznunk, illetve tanúi lehettünk a PDC új generációjához tartozó játékosok történelmi sikereinek, valamint a Varázsló másodvirágzásának. Hogy miként is élték meg a győztesek a negyeddöntőket, arról már meséljenek ők maguk. 

unibet2.jpg

Daryl Gurney (NIR):

gurney_600_6.jpg

"Mindig különlegesnek számít nyerni Robert Thornton ellen. Soha nem adja fel, és mindig elmegy a végsőkig, de ez így is van rendjén nála. Nagy harcos, és még nagyobb dartsos, de örülök, hogy most nekem jött ki a lépés. Amikor 146-tal szálltam be az utolsó játékban, tudtam, hogy ha elveszítem, akkor az nagy blama lett volna (mintha csak én hagytam volna nyerni). Nagyon kemény csata zajlott minden egyes játékért, ezért örülök, hogy végül nekem sikerült nyernem. Itt vagyok és csak magamra figyelek, mert aki holnap győz, az akár még a végső sikerre is esélyes lehet."

John Henderson (SCO):

henderson_qf_600.jpg

"Egy évvel ezelőtt álmodni sem mertem volna erről, mivel állandó hátproblémáim voltak. Ám a játékom újra alakulóban van, jobban megy a gyakorlás és a versenyzés is. Amikor legyőztem Michael-t, az sokként hatott rám, és most, hogy Raymondot is sikerült, ez újabb sokként ért, pedig én csak a saját játékomat játszottam. A dupla beszálló nagy segítségemre volt. Michael, Alan és Raymond is sokat küzdöttek vele, nekem pedig ebből úgy sikerült hasznot húznom, hogy az elődöntőbe kerültem. Alan ellen ugyan elvesztettem az első szettet, de sikerült visszajönnöm, így amikor Raymond is esélyt adott nekem, éltem is vele. Michael legyőzése karrierem legnagyobb sikere volt, Raymond pedig egy másik nagy játékos. Várom az elődöntőt, szeretném élvezni és remélem, hogy még többet tudok kihozni magamból. Tudom, hogy elég leszek hozzá, és bízom abban, hogy a formám továbbra is kitart."

Mensur Suljovic (AUT):

suljovic_600_5.jpg

"Nagyon örülök - kezdte szokásosnak mondható rövid értékelését Suljovic. Végig a játékomra figyeltem, s bár az első szett után nem voltam valami boldog, de azért csak sikerült visszajönni. Nagy álmom, hogy megnyerjem a World Grand Prix-t, és most nagyon jól is érzem magam, de az elődöntő már egy másik nap lesz."

Simon Whitlock (AUS):

whitlock_600_2.jpg

"Mára sikerült teljesen lenyugodnom. Szeretem Benito-t, nagyon jóba lettünk a torna alatt, de nekem ez most munka volt, amit sikerült teljesíteni. Láttam a múltkori mérkőzését, most pedig még koncentráltabban próbált játszani, mert remekül dobott, nekem pedig így végig a játékomra kellett figyelnem. Ám sikerült megnyernem a meccset, és most boldog vagyok. Az elődöntőben vagyok, de majd meglátjuk, mit hoz a holnap. Koncentrálok, és ennyi" - fejezte be értékelését az ozzie.

Tehát ma este elődöntők, a következő párosításokban:

Simon Whitlock - Mensur Suljovic

John Henderson - Daryl Gurney

Tartsatok velünk akkor is...mert tényleg megéri.

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr5212932891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása