9 Nyíl

Hasselt hősei

2017. október 30. 19:00 - adam_f

2017 PDC Unibet European Championship - Hasselt (értékelések a döntők után)

Véget ért vasárnap a tizedik PDC European Championship, amely erre a napra tartogatta a nagy durranást, főleg az utolsó mérkőzéseket tekintve. Az esti etap nagyon, de nagyon ütősre sikerült, elvégre volt benne kilencnyilas, brutálisan magas átlagok, és egy oltárian nagy színvonalt hozó döntő, melynek végén a holland világelső négyre növelte EB-címeinek számát, míg kihívója hétvégi teljesítményével kvalifikálta magát a Grand Slam of Darts tornájára. Ezután a kedves kis felütés után nézzük meg, hogyan is vélekedett a négy döntősből három a European Championship tegnapi, utolsó napjáról.

mvg_and_cross.jpg

Michael van Gerwen (NED) - aki 108,91-es átlaggal nyerte meg karrierje negyedik Európa-bajnoki címét:

600_vangerwentrophy.jpg

"Azt hiszem, ez egy nagyszerű döntő volt. Rob végig presszionált, ezért mindvégig jól kellett játszanom. Nem akartam elhinni, hogy ilyen magas átlagot dobtam a döntőben, de nagyon boldog vagyok. Nem játszottam jól az elődöntőben, de az, hogy végül megnyertem a versenyt, nagyon sokat jelent. Mindig játszani akarok, és jól akarok játszani. Kyle nagyon jól játszott az elődöntőben, és még egy kilencnyilast is dobott nekem, viszont elrontott két meccsnyilat. Mindig biztosnak kell lenned abban, hogy kihasználd az adandó esélyeket, és örülök, hogy ez a végén nekem sikerült."

Rob Cross (ENG) - aki nagyon jól tette, hogy a forrasztópákát felcserélte a dartsnyíllal:

robcross.jpg

"Volt egy eléggé "lapos" időszakom a meccsen, és erre jól rá is fizettem: a zsinórban vesztett öt játék a második brékem után. Ettől függetlenül azonban egy remek héten vagyok túl. Michael egy fantasztikus játékos, aki megmutatta nekem, hogyan képes uralni ezt a játékot. Amit ebben a tíz hónapban véghezvittem, az csodálatos dolog, viszont még ennél is tovább akarok fejlődni, és szeretném élvezni a játékot."

Kyle Anderson (AUS) - aki megint úgy kapott ki, hogy közben dobott egy kilencnyilast:

kyle_anderson_9_darter.jpg

"Minden egyes percet élveztem. Michael szerint volt néhány rossz dobása, de ez van, amikor megpróbálsz nyomást gyakorolni az ellenfeledre, itt pedig mind a ketten komoly nyomás alatt játszottunk. A kilencnyilas nagyszerű dolog, de a cél a döntő és a tornagyőzelem volt. Megvolt rá az esélyem, de a dupla 10 és a dupla 5 is a drót rossz oldalán landolt, Michael pedig ki is használta a lehetőséget." 

Emlékeztetőül pedig az a bizonyos kilencnyilas:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr3713117788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása