9 Nyíl

Még nagyon is lobog a BDO zászlaja a Grand Slam-en

2017. november 16. 12:00 - adam_f

2017 bwin Grand Slam of Darts - Wolverhampton (az ötödik nap - értékelések)

A második kör első felét bonyolították le tegnap Wolverhamptonban, a Grand Slam of Darts versenyén. Voltak simának mondható találkozók, és voltak olyanok is, amelyek nem várt izgalmakat tartogattak a nézők számára. A mérkőzésekről bővebben itt olvashattok (ha valaki esetleg lemaradt volna róluk), ám mi most arra voltunk kíváncsiak, hogyan vélekedtek a tegnap estéről a főszereplők, vagyis jöjjön a szokásos "mestermérleg".

283c91b3-96b0-4b1b-be97-7a14dc608b81_2017-grand-slam-of-darts-logo_full.jpg

Gary Anderson (SCO) - aki biztos vereségből hozta vissza magának a találkozót:

600_anderson_2.jpg

"Jó ideig meg voltam zavarodva, egy csomó duplát hibáztam, így ahelyett, hogy 3-2 lett volna, máris 4-1-es vesztésre álltam. Michael hatalmasat játszott az első négy-öt körben, és ha nem alakult volna másképpen, valószínű, hogy 10-2-re nyert is volna."

Következő ellenfeléről, Mensur Suljovic-ról is megkérdezték azért:

"Szeretnivaló figura, és megérdemli a sikereket, de utálok ellene játszani. Fantasztikus játékos, de nagyon nehéz ellene dobni."

Mensur Suljovic (AUT) - az együttérző lélek:

600_suljovic_4.jpg

"Berry jelenleg dartitiszben szenved, de ettől még egy fantasztikus játékos és ember (Suljovic is átesett már ezen a problémán, emiatt sokáig nem is fogott nyilat a kezébe - a szerk.). A saját játékomra figyeltem, ami briliánsan ment ma. Jók voltak a dupláim és egyszerűen tökéletes volt ez az este. Örülök a győzelemnek és nagyon jól érzem magam."

Glen Durrant (ENG) - Az egyetlen, aki talpon maradt a BDO képviselői közül:

600_durrant_0.jpg

"A negyeddöntőbe jutni leírhatatlan érzés. A mérkőzés előtt ez lebegett a szemem előtt, hogy odaérjek, de most csak élvezni akarom ezt a pillanatot. A BDO zászlaja alatt vonulok a negyeddöntőbe, ám jóval több van még bennem. Kényelmesen érzem magam és szeretek minden pillanatot, amit fent tölthetek a színpadon. Csalódott voltam, amikor döntetlennel mentünk a második szünetre, de eszembe jutott a tavalyi év, amikor hasonló helyzetben voltam Raymond (van Barneveld - a szerk.) ellen. Akkor sajnos vesztettem, de most összeszedtem magam és csak tüzeltem. A dobásaim pedig jól sikerültek."

Peter Wright - akinek bejönnek az új nyilai...egyelőre:

600_wright_4.jpg

"Mindig nehéz játszani ellene, és most tényleg jól kellett dobnom, mert Stephen egyre inkább formába lendül. Fantasztikusat meccseltünk a World Grand Prix-n is, ott is sikerült nyernem, és ma is én irányítottam. A második szakaszban fontos volt, hogy ki tudjak szállni. Úgy éreztem, hogy sok 140-et dobtam, de nem annyi maximumot, mint amennyit szerettem volna. Ettől függetlenül nem volt rossz a kiszállózásom, és egyre jobb leszek ezekkel a nyilakkal."

A mai napon a legjobb tizenhat közötti összecsapások második fele következik. Az esti program a következő lesz (magyar idő szerint este 8 órától - játékforma: best of 19 legs):

Daryl Gurney - James Wade
Phil Taylor - Darren Webster
Michael van Gerwen - Steve Lennon
Raymond van Barneveld - Rob Cross
  

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr8213284129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása