9 Nyíl

Megfoghatatlan Mighty Mike Minehead-ben

2017. november 27. 12:15 - adam_f

2017 Mr. Green Sport Players Championship Finals - Minehead (nyilatkozatok)

Három olyan ember nyilatkozatát olvashatjátok a "tovább" gombra kattintva, akikben rengeteg közös dolog van: mind a hárman nagy sikert értek el a tegnap folyamán, mind a hárman készülhetnek a decemberi világbajnokságra és mind a hárman mérföldkőhöz érkeztek ezen a rendezvényen. MvG zsinórban negyedik tv-s sikerét könyvelhette el ebben az évben, JC élete első fináléját játszotta, DVdB pedig először ülhetett fel az ifjúsági játékosok trónusára. Hogy ők hárman miként is érezték magukat a döntők után, megtudhatjátok, ha a "tovább" gombra kattintotok.  

players-championship-2017-mr-green.jpg

Michael van Gerwen (NED) - aki negyedik tv-s versenyét nyerte meg zsinórban:

600_vangerwen1_0.jpg

(fotó: Lawrence Lustig / PDC)

"Fantasztikus hétvége volt! Egy nagyszerű verseny, ahol nagyon jól ment nekem a játék. Mindegyik körben más-más játékos ellen dobtam, szóval végig figyelnem kellett a teljesítményemre. Jonny remek játékkal jutott el a döntőbe, ami szép nagy lépést jelent a karrierjében, hiszen eddig a legjobb 32-ig sem jutott el. Sportszerű játékos, jól is ment neki, de örülök, hogy nekem sikerült megnyernem a döntőt. Miután nem voltam itt a márciusi UK Openen, nagyon boldog vagyok, hogy trófeával térhettem ide vissza. Megnyertem az utolsó négy televíziós versenyemet, így nagyon nagy önbizalommal készülök a világbajnokságra - persze csak miután kiélveztem ezt a győzelmet."

 

Jonny Clayton (WAL) - aki nem vallott szégyent élete első döntőjében:

600_clayton_2.jpg

(fotó: Lawrence Lustig / PDC)

"Először játszani így egy ilyen csodálatos közönség előtt - fantasztikus érzés. Ragyogó hétvégét tudhatok magam mögött, és amilyen támogatást kaptam itt, az egyszerűen csodálatos dolog. Ha egy nagyon jó formában lévő Michael ellen játszol, az tényleg nehéz dolog. Mindenesetre büszke vagyok arra, amit ezen a hétvégén elértem. Az első döntőm egy tanulási folyamat kezdete, de nagyon élveztem és biztos, hogy több erőt fogok a játékba fektetni."

 

Dimitri Van den Bergh (BEL) - aki 2017-ben csúcsra ért az ifik között:

abcd305e-ac8a-4e1f-8cd3-a09aac5c15da_bergh-dimitri-015_full.jpg

"Hihetetlen, hogy megnyertem ezt a címet. Olyan ez, mint ha valami csodálatos álom lenne. Ez a győzelem megmutatta, hogy még mit érhetek el a jövőben. Ez most egy lépés volt előre, de még sokkal több van bennem. Nagyon fontos ez nekem. Ezen a tornán játszani olyan, mintha a világbajnokságra készülnél fel, ahol bárki ellen játszhatok, így mindig készen kell állnom"

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr3813396887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása