9 Nyíl

Kenyeret és cirkuszt a népnek!

2017. december 15. 11:00 - adam_f

2018 William Hill PDC darts-világbajnokság - Alexandra Palace, London (az első nap - értékelések)

Elrajtolt hát a 2018-as William Hill PDC darts-világbajnokság, amelynek már az első napja jó kis találkozókat hozott. Kiemelendő közülük a hollandok ütközete, amit végül - egy komoly csata után - a világelső nyert meg, de megtörtént a Lengyel Sas debütálása is, aki kikapott ugyan, de letette a névjegyét az AllyPally közönsége előtt. A Bronz Adonisz újfent megmutatta, hogy még most sem fogott rajta az idő vasfoga, a Jégember pedig levadászta a Medvét. Lássuk tehát, hogyan értékelték az első napot a győztesek... 

wk-darts-williamhill-e1480587323108.jpg

MICHAEL VAN GERWEN (NED) - a holland házirangadó győztese:

600_vangerwen.jpg

"Tudtam, hogy a formám rendben van, de ez néhány ponton még nem látszódott annyira. Attól függetlenül nem panaszkodhatok, mert mind én, mind a közönség élvezte az előadást, szóval jó kis kezdés volt. Tudom, hogy mit tud ő (Christian Kist), hiszen egész évben szenvedett a karjával. Viszont már túllendült rajta, hiszen nagyon jó játékot mutatott be. Azt hiszem, bárki lett volna az ellenfele ma este, hasonlóan nagyszerű játékot prezentált volna, ám nekem mindig jött valami extra, amikor éppen kellett. Különleges előadás volt ez az első kör, mert általában minden kezdet nehéz. Viszont nagyon oda kell figyelni, mert ha alábecsüljük az ellenfelet, akkor könnyen kieshetünk. Csinálni kell tovább körről körre, játékról játékra és legről legre, elvégre ez az év legfontosabb tornája."

JAMES WILSON (ENG) - aki becenevet változtatott és kényszerleszállásra kényszerítette a Lengyel Sast:

600_wilson_0.jpg

"Jó kis győzelem volt ez, nagy önbizalommal tekintek előre ezután. Nem voltam ideges, ám amikor párszor kiugráltak a nyilaim a táblából, akkor arra gondoltam, hogy ez nem én vagyok. Próbáltam erősebben dobni, de ez éppen hogy csak sikerült. Inkább visszaállok a saját dobásaimra, és reménykedem abban, hogy ami bemegy a táblába, az ott is marad."

STEVE BEATON (ENG) - aki megint életben tudott maradni:

600_beaton_0.jpg

"Tudom, hogy William jó játékos. Én kényelmesen behúztam az első szettet, majd amikor a második szett is megjött, ő a színpadon maradt, és összpontosítani próbált. Azt hiszem, hogy az utolsó két szettben mind a ketten azt játszottuk, amit játszanunk kellett. Neki még sokat kell tanulnia, hiszen még én is azt teszem. Még mindig kapom az ívet, hogy feszült vagyok, meg hasonlók. Nem hittem volna, hogy végül sikerül, mert mind a ketten odatettük magunkat, de a végén csak kijött a formám."

GERWYN PRICE (WAL) - aki esélyt sem adott Ted Evetts-nek:

600_price_1.jpg

"Egész nap aggódtam, hogy mi lesz, és hálát adok a sorsnak, hogy jól játszottam az este. Még egy játékot sem nyertem ezen a színpadon, ami - őszintén bevallom - nagy nyomást helyezett rám. Jól ment az edzés, és fent is minden rendben volt. 1-1 után kicsit megijedtem a második szettben, de szerencsére jól jöttem ki ebből is. Nyomást gyakoroltam magamra azzal, hogy nem nyertem még egy játékot sem itt, hiszen az első három évben mindig kiestem az első fordulóban, ám nem éreztem úgy magam, mintha ez a torna más lenne a többinél. A UK Openen sem jött össze eddig az élet, de most mégis elverekedtem magam a döntőig, úgyhogy a többiek jobban teszik, ha vigyáznak."

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr1213501463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása