9 Nyíl

Élete meccse volt, még a szurkolókat se hallotta

2017. december 20. 11:00 - Denis Potvin

2018 William Hill PDC darts-világbajnokság - Alexandra Palace, London (a hatodik nap értékelései)

A PDC hivatalos honlapja szerint is Adrian Lewis, a korábbi kétszeres világbajnok elsőfordulós kiesése a legnagyobb sokk, ami a vb-k történetében eddig megesett. Ahogy azt a tegnapi tudósításban mi is megírtuk, soha nem fordult elő vele, hogy az első körben vereséget szenvedjen. Ez volt a 13. vb-je és úgy látszik ez a fiatal németnek, Kevin Münch-nek hozott szerencsét, aki két győztes meccsen van túl egy nappal azután, hogy a legenda Paul Lim hasonló bravúrt hajtott végre.

wk-darts-williamhill-e1480587323108_1.jpg

KEVIN MÜNCH (GER) – aki 158-as, 118-as és 124-es kiszállókkal dermesztette meg Lewist.

munch_1.jpg

"Még most sem hiszem el. Csodálatosan érzem magam, talán majd holnap fogom fel igazán, mit is cselekedtem. Úgy érzem magabiztos voltam a döntő pillanatokban és egyáltalán nem féltem a feladattól. Még azt sem hallottam meg, hogy a szurkolók a hátam mögött mennyire hangosak. De most majd egy rövid pihenő után jön a készülés a második fordulóra. Ez pályafutásom legnagyobb sikere, amire nagyon büszke vagyok.”

Lewis csak annyit tett hozzá a twitterén: „Ma este összedőlt minden, amit a világbajnokságra építettem fel. A szezonra rendben leszek.”

RAYMOND VAN BARNEVELD (NED) – aki az 50. vb meccsét nullára, 102-es átlaggal hozta

barney_1.jpg

„Nagyon sok versenyen indulok, de a világbajnokság mindig különös számomra. Ilyen az összes energiámat összeszedem erre a két hétre. Ez a világot jelenti nekem. Most hazarepülök Hollandiába, majd szombaton, a Kyle Anderson elleni meccsre jövök vissza. Kemény meccs lesz, Anderson kiválóan dobja a 180-akat, a duplákat és a magas kiszállókat is. Nagyon várom a meccset."

JOHN HENDERSON (SCO) – az utolsó, aki Michael van Gerwent is legyőzte, most Gurneyt kellene.

henderson.jpg

„Ha nem tudsz abból erőt meríteni, hogy Michael van Gerwent legyőzöd, akkor szerintem semmiből. Az utolsó ember vagyok, aki le tudta győzni Gerwent és ez nagyon lökést kell, hogy adjon, a Grand Prix óta senkitől nem kapott ki. Marko Kantele ellen nem játszottam a legjobban, de remélem ez szombatra majd sokat javul Gurney ellen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr3413513745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása