9 Nyíl

Hollandok...hollandok mindenhol

2018. január 29. 12:00 - adam_f

2018 PDC Unibet Masters - Arena MK, Milton Keynes (a döntő nap - értékelések)

Hivatalosan is elkezdődött tehát a 2018-as esztendő a PDC játékosai számára, amely mindenkinek tartogathat meglepetéseket. Persze ezt most annak a fényében mondom, hogy az első hivatalos televíziós versenyen újfent holland dominanciának lehettünk szemtanúi, hiszen két németalföldi csapott össze egymással egy nem mindennapi fináléban, melynek a végén azonban csak a világelső örülhetett, hiszen egy tényleg fantasztikus döntő után sikerült megszereznie a 2018-as év első trófeáját. Azét az évét, amelyet már csak úgy aposztrofálnak, hogy a Phil Taylor éra utáni első esztendő. Viszont az élet megy tovább, a show pörög, a finalisták pedig elmondták nekünk is, hogyan érezték magukat a Masters-en. 

the-unibet-masters_1ohav2dxpooci10smdl8lewekk_1.jpg

MICHAEL VAN GERWEN (NED):

600_vangerwen_12.jpg

"Úgy gondolom, hogy jól indult ez az év. Egy nagyszerű tornán, remek játékosok ellen játszhattam, akik ellen jó átlagokat tudtam dobni. Mindenki hasonlóan szeretne kezdeni egy évet, én pedig jól indítottam. Raymond egy fantasztikus versenyen van túl, nagyon nagyot játszott a fináléban, szóval nem tudtam nagyon elhúzni tőle. Ugye, ha a kisujjadat nyújtod neki, akkor máris az egész karodat akarja, ám örülök, hogy sikerült visszavágni. Megpróbálom mindig a tőlem telhető legjobbat hozni, minden versenyt meg akarok nyerni, úgyhogy tényleg boldog vagyok, hogy hazavihetem ezt a trófeát.

A világbajnokság nagy csalódás volt számomra, de túl kell tenni magad rajta. Kipihentem magam, erősebben jöttem vissza és ez büszkeséggel tölt el. Szeretnék még sok ilyen napot megélni."

RAYMOND VAN BARNEVELD (NED):

600_barneveld_8.jpg

"Nagyon boldog vagyok, hogy eljuthattam a döntőig. Jó volt ott lenni, és ez rengeteg önbizalmat adott nekem. Kemény meccs volt a pénteki Dave ellen, a mai nap meg kicsit hosszúra sikeredett. Jól ment a játék Peter ellen, s bár Mensur ellen kicsit megszenvedtem, a döntőre már rendben voltam. Jól játszottam a fináléban is, de túl sok volt a 100-as, valamint a 140-es körök száma, Michael pedig fantasztikusan játszott az este. Rengeteg jó nyilat szórt a vége felé, a 124-es kiszállója (8-8-nál - a szerk.) pedig fordulópont volt a találkozón.

Ő a világ első számú játékosa, akit mindig nehéz megverni. Még soha nem volt neki rossz estéje - legalábbis ellenem -, de remélem, hogy egy nap majd megfordul minden." 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr10013612607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása