9 Nyíl

Tíz hosszú év után...

2018. március 05. 18:13 - adam_f

2018 Coral UK Open - Butlin's Resort, Minehead (értékelések)

Véget ért tehát ez a nem mindennapira sikeredett UK Open, amelynek döntőjét két olyan játékos vívta, akik két teljesen más világot képviseltek. Amíg az ausztrál Corey Cadby a jövő egyik meghatározó játékosává nőheti ki magát, addig a rutinnal gazdagon megáldott skót, vagyis Gary Anderson most a kapocs a múlt és a jelen dartsosai között. A Repülő Skót pedig most, tíz évvel az első UK Open fináléja után (amit elvesztett) végre győztesként hagyhatta el a minehead-i Butlin's Resort-ot, ahol lehetséges, hogy most rendezték meg az utolsó UK Open-t. Viszont most lássuk, hogy miként is vélekedett a két finalista a döntő után.

dxrmposxuaaty89.jpg

GARY ANDERSON (SCO) - aki tíz évnyi böjt után nyerte meg karrierje első UK Open versenyét:

600_andersontrophy.jpg

"Fantasztikus dolog ez nekem. Az volt a célom, amikor idejöttem, hogy megnyerjem a versenyt. Megcsináltam, és nagyon örülök ennek. Pénteken és szombaton nagyon jól ment a játék, boldog voltam a teljesítményem miatt, de az utolsó három mérkőzés elég küzdelmesre sikerült. A tömeg nem ment mindig jól, de a duplák mindig akkor érkeztek, amikor nagy szükség volt rájuk.

Az utolsó három játékban nagy szerencsém is volt, elvégre ez férfias küzdelem. Corey nagyon jó, sok időt töltök vele, ha tudok. Egyszerűen klassz, amit csinál.

Tudtam, hogy mire számíthatok, elvégre elég sok időm volt, hogy rákészüljek. Minden év egyre inkább nehezebb lesz, hiszen már a nyomodban vannak azok a feltörekvő fiatalok, akik majd egykor a helyedbe fognak lépni."

COREY CADBY (AUS) - aki karrierje talán egyik legjobb tornáján van túl:

600_cadbytrophy.jpg

"Micsoda egy évkezdet ez így, 2018-ban, és már alig várom, hogy lesz majd a folytatás. Még fiatal vagyok, sokat kell tanulnom, de örülök neki, hogy egészen a döntőig tudtam verekedni magam. Nem repesek azért, hogy csak a második lettem, de elfogadom.

Mindent megtettem, amit csak tudtam, de a döntő pillanatban nem jöttek azok a duplák, amikre szükségem lett volna. Ez pedig luxus volt Gary ellen, aki jött, látott és persze győzött is."

600_presentation_0.jpg

Emlékeztetőül pedig itt vannak a döntők felvételei is (ha valaki netán lemaradt volna róluk):

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr9113717630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása