9 Nyíl

Barney a PL-ért az edzőtermet is bevállalta

2018. március 13. 14:39 - Denis Potvin

Raymond van Barneveldnél 2009-ben diagnosztizálták a cukorbetegséget, amely pedig komoly megterhelést jelent számára a versenyeken. Az ötszörös világbajnok most Youtube-csatornáján arról beszélt, hogy speciális kondícióval próbálja magát formában tartani. Ahogy elmesélte, katasztrófa volt Mervyn King ellen a színpadon, amikor kiesett a UK Open legjobb 64 versenyzője között.

barneveld-2018-uk-open.jpg

King 10-4-re nyert Barney ellen és ahogy a holland megfogalmazta, nagyon szenvedett a meccs végső szakaszában, a problémák pedig a cukorbetegséggel hozhatók kapcsolatba.

„Láttam a videót magamról, igazán szörnyű volt végignézni a meccset, ami a betegségem miatt jött ki rajtam. Így aztán most itthon, megint tornaterembe vonulok, hogy egy speciális edzéssel javítsak a kondíciómon. Addig folytatjuk az edzéseket, míg újra vissza nem nyerem a régi formám. Tehát naponta keményen dolgozok.” - mesélte a videóban Barney.

A UK Open kudarc után látszott némi javulás, hiszen Gerwyn Price ellen már javított a PL 5. fordulójában, de azért még messze a cél:

„Az elmúlt hetekben nem éreztem olyan jól magam. Aztán visszamentem az edzőterembe és három napot keményen dolgoztam, kicsit a hitet kell bennem erősíteni, de a kitartásommal úgy érzem, az is visszajött. 11-12 éve vagyok a PDC-ben, de már 50 éves vagyok. Így is még még mindig fontos, hogy nyerjek minden héten. Most majd jön Gary Anderspn, aztán Peter Wright, majd Michael van Gerwen és Michael Smith. Szóval kemény sorozat, amire csak kemény munkával lehet felkészülni. Ott szeretnék lenni a PL-elődöntőben, ezért viszont áldozni kell."

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr9113736376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása