9 Nyíl

Darren Webstert futballhuligánok támadták meg, eltörték az orrát

2018. április 08. 12:34 - Denis Potvin

Vérző orral volt kénytelen hazamenni Darren Webster a Players Chamionship szombati versenye után. „The Demolition Man” a legjobb 32 között fejezte be a tegnapi versenyt, aztán pechjére rosszkor volt, rossz helyen.

darren-webster.jpg

Peches ember Webster, éppen a szállása felé tartott szombat este, amikor az útjába akadt néhány futballhuligán, akik a Yorkshire-i derbiről, a Barnsley-Sheffield United Championship meccsről tartottak a hazafelé.

Webster így mesélte el a történetet: „Éppen befejeztem a meccseimet és mentem haza, amikor jött szembe nyolc Sheffield-drukker. Szidni kezdtek, amikor mondtam neki, hogy nem vagyok futballszurkoló, hanem dartsjátékos vagyok. De hiába beszéltem, az egyikük nekem esett, eltörték az orromat, tiszta vér volt minden.”

Webster még hozzátette, a támadója egy 40 év körüli, nem túl magas, kopasz ember volt. A rendőrség gyorsan a helyszínre ért, de addigra a támadók elmenekültek. A hivatalos személyek tájékoztatása szerint a CCTV-kamera mindent rögzített így nagy erőkkel keresik az elkövetőt.

Websternek így sem lesz könnyű dolga, vasárnap törött orral és biztosan fájdalmakkal lesz kénytelen versenyezni. Még nagyobb baj is történhetett volna, ha kiderül, hogy Webster amúgy hatalmas Norwich-szurkoló

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr1113817948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása