9 Nyíl

Sheffield - Raymond van Barneveld: 2-0

2018. április 13. 10:58 - adam_f

2018 Unibet Premier League, The FlyDSA Arena, Sheffield (a tizedik forduló értékelései)

Érzelemdús csütörtökön voltunk túl, hiszen a sheffield-i FlyDSA Arena levegőjét betöltötte a nemrégiben elhunyt Eric Bristow szelleme. A játékosok és nézők egy percig nem szűnő tapssal emlékeztek a legendára, aki ezentúl is mindig ott lesz mindenhol, ahol ezek a játékosok megfordulnak majd. Az emlékezés után pedig folytatódott tovább az a játék, amit a holland Raymond van Barneveld valószínűleg szívesen elfelejtene, mivel neki tegnap kettőből semmi sem jött össze, míg Peter Wright csütörtöki mérlege egy vereség és egy győzelem volt. Jöjjenek a tegnapi nap értékelései... 

pl_2018_1_1.jpg

A játéknap elején így emlékezett Sheffield a nemrég elhunyt Eric Bristow-ra:

Ezután pedig lássuk, mit mondtak a győztesek: 

DARYL GURNEY (NIR):

600_gurney_11.jpg

"Nagyon örülök az eredménynek. Mindaddig, amíg ki tudok hozni valamit a játékból, elégedett leszek, mivel az utóbbi időben nem volt sok időm edzeni. Nagyon sokat gyakorolok, mivel csak így látszik meg a hatása. A 121-es kiszálló megtörte őt (Barney-t - a szerk.), ahogy látták, a következő legben pedig - ami nekem nagyon fontos volt - már csak én voltam a pályán."

GARY ANDERSON (SCO):

600_anderson_11.jpg

"Az elmúlt időben kicsit sokat küzdöttem a kiszállókkal, de a mai meccsen nagyon szépen mentek a befejezéseim, aminek nagyon örülök. Minden két pont nagyon sokat számít. Az első cél az, hogy lehetőleg bebiztosítsuk a továbbjutást, erre pedig még hét forduló és rengeteg pont áll rendelkezésre, szóval meg is teszek mindent, amit csak lehet. Szeretnék a rájátszásba kerülni, mert ha a vonal alá kerülök, onnan már nehéz lenne visszajutni, de amúgy minden oké."

MICHAEL VAN GERWEN (NED):

600_vangerwen_14.jpg

"Már nagyon várom Rotterdamot a jövő héten. Jó formában vagyok és jól is érzem magam. Újabb két pontot sikerült behúzni, és végre kezd állandósulni a játékom. Jól mentek a kiszállók is, szóval nem panaszkodhatom. Pedig nem volt könnyű az elején, mivel Simon ragyogóan játszott, de ilyenkor kell erősnek lenni, és ezt tettem én is. A 121-es és a 106-os kiszállóim is a számomra legjobb pillanatokban érkeztek, ami nagyon fontos is volt nekem. Még mindig 100-as átlag felett vagyok, de tudok még többet is - 108-as volt eddig a legmagasabb -, viszont most az volt a legfontosabb, hogy nyertem. Szeretnék az elődöntőbe jutni és első helyen lenni, ezért bízom benne, hogy még sokat tudok tenni ezért a következő hat fordulóban."

PETER WRIGHT (SCO):

600_wright_10.jpg

"Nagyon jó, hogy újra nyerni tudtam. Láttam, hogy Barney küszködött, de a végén jöttek a pontok és most csak ez számított. Vagy csinálod, vagy nem, de én hiszek abban, hogy még ott lehetek a rájátszásban." 

ROB CROSS (ENG):

600_crosssmith_0.jpg

"Nagyszerű siker ez. Tudtam, hogy nagy játékkal rukkolunk ki az este, és én még élveztem is ezt. Kicsit olyan voltam, mint a régi önmagam: kevés önbizalommal ment és még udvarias is voltam az ellenfelemmel, de innentől kezdve csak koncentrálni és nyerni szeretnék. Az utolsó pár körben kicsit kikapcsoltam, de Michael nem tudott elhúzni előlem. Megvolt az esélyem a győzelemre, de elsőre nem jött össze. Viszont az utolsó játékban komolyan összpontosítottam és végül sikerült elsőként átszakítani a célvonalat. Nem pánikoltam..."

Végezetül pedig a jelenlegi állás:

premier-league-table-sheffield-web.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr2413831524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása