9 Nyíl

Michael vagyok, győztes vagyok

2018. május 09. 13:15 - Denis Potvin

Michael van Gerwen a hétvégén idei 10. tornagyőzelmét gyűjtötte be. Csak két olyan versenye volt idén a tizenhétből, ahol ne jutott volna el legalább a negyeddöntőig. Bámulatos teljesítmény, nem véletlen, hogy nagy előnnyel őrzi első helyét a PDC Order of Meriten. Most a további céljairól beszélt.

dcre4lixcaegdfw.jpg

Hétvégén Sindelfingenben, csütörtökön már Aberdeenben, a Premier League-ben szerepel, ahol Gary Anderson lesz majd az ellenfél, aki könnyen lehet, hogy a londoni O2 Arenaban is szembe fog állni vele az elődöntőben.

„Ez most fontos verseny lesz, de én fantasztikusan érzem magam, és szeretném megtartani ezt a győztes érzést – mondta Gerwen – Soha nem akarok veszíteni, harcolni akarok minden legben, és azt szeretném, ha semmi nem lenne magától értetődő.

Annak ellenére, hogy az első vagyok, én minden meccsen meg akarom mutatni, hogy a legjobb is vagyok. Michael vagyok, győztes vagyok. Én a saját dolgommal, a saját dobásaimmal vagyok elfoglalva és nem azzal, hogy más mit csinál.”

Egy-két érdekesség még a hollandról a DartsStats alapján: idén 88 meccsből 80-at megnyert, egy döntetlenje mellett hétszer kapott ki, Peter Wright kétszer is legyőzte. Összesen 127 darab 180-ast dobott és a 88 meccse alapján 106,15 az idei átlaga (ellenfeleinek csak 95,52).

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr613901872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása