9 Nyíl

Ten vijfde: Michael van Gerwen

2018. május 14. 10:14 - adam_f

2018 PDC European Tour: Dutch Darts Masters - IJsellhallen, Zwolle (értékelések)

Mint már tegnap is beszámoltunk róla, Michael van Gerwen zsinórban ötödször is legyőzhetetlennek bizonyult a Dutch Darts Masters versenyén, így továbbra is a kopasz világelső hazája legjobbja a European Tour ezen állomásán. Bár most Sindelfingenhez képest kicsit "gyengébben" játszott, ha az átlagait tekintjük, de az akarat ezúttal is kitartott neki, így mégis azt mondhatjuk, hogy megérdemelten nyerte meg a zwollei ET-fordulót. Nézzük is, hogy mit mondtak a finálé résztvevői, közvetlenül a döntő után.  

_84.JPG

MICHAEL VAN GERWEN (NED):

et6_final_michael_van_gerwen_1.jpg

"Nagyszerű érzés nyerni a hazai közönség előtt - kezdte értékelését a világelső, akit pont az interjú után közvetlenül szólított meg a természet, így a protokollhoz tartozó fotózás kicsit csúszott. Nem a legjobb játékomat nyújtottam ezen a hétvégén, de elég jó dolgokat csináltam a megfelelő pillanatokban, hogy olyan mérkőzéseket nyerjek, ahol nem én voltam a legjobb. Ez nagy önbizalmat ad a Premier League-re, valamint az év hátralévő részére is. Szeretek győzni, és szeretném még sokáig érezni ezt.
Steve fantasztikus volt ezen a hétvégén, egyre jobban megy neki a játék, és ha nagyobb tapasztalatra tesz szert, még jobb játékossá válik majd."

STEVE LENNON (IRL):

et6_final_steve_lennon.jpg

"Sok önbizalmat szereztem ebből a versenyből - mondta Lennon, aki élete első ET döntőjét játszhatta Zwolléban. Nagyon ideges voltam a torna elején, de kicsit szerencsésnek is mondhattam magam emellett. Egyáltalán nem szégyenkezem azon, hogy kikaptam a bolygó jelenleg talán legjobb játékosától, inkább a javamra fordítom ezt a hétvégi versenyt, és mint ugródeszkát használom fel arra, hogy még nagyobb dolgokra legyek képes ebben az évben."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr1513916996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása