9 Nyíl

"Dancing Dimitri" a döntőig brékelte magát, de "Super Suljović" ellen nem jöttek a figurák

2018. május 26. 11:21 - adam_f

2018 World Series of Darts: German Darts Masters - Gelsenkirchen, Veltins-Arena (értékelések)

Általában a győztesről szokott szólni egy verseny utáni értékelés, ám mivel tudjuk azt, hogy Mensur Suljović nem éppen a hosszúra nyújtott interjúiról nevezetes, ezért most értékelő posztunk nagy részében inkább azzal a belga játékossal foglalkozunk, aki szívós munkával lépked egyre feljebb a ranglétrán, és a tegnapi nap során olyan játékosokat búcsúztatott el a tornán, mint Gary Anderson, vagy éppen Michael van Gerwen. Viszont az osztrák úriember már megoldhatatlan feladat elé állította az ifjú titánt, aki egyáltalán nem volt elcsüggedve a döntő után, sőt...a tegnapi nap értékelései + egy nagyobb lélegzetvételű interjú következik az ifjú belga játékossal, amit még a verseny előtt adott.

adc17687-aa31-4969-9e29-c311e2f4bcee_world-series-of-darts-logo-bewerkt-002_full.jpg

MENSUR SULJOVIĆ (AUT):

suljovic_germanmasters_600.jpg

"Ez egy nagyszerű érzés és nagyon boldog is vagyok. Dimitri ragyogóan játszott, s noha ez egy nagyon hosszú nap volt, végül mégis jól sikerült. A közönség is ragyogó volt, és az érzés, hogy megnyerhettem ezt a tornát, nagyon boldoggá tesz engem. Az utóbbi időben egyre jobban játszottak ellenem a többiek, de most minden jó volt, és nagy napot zárhattam."

DIMITRI VAN DEN BERGH (BEL):

vandenbergh_wc_600.jpg

"Ez volt életem egyik legjobb napja. Hihetetlen érzés! Szeretném megköszönni ezt a PDC-nek és a közönségnek egyaránt, valamint hálás vagyok azért, hogy egészen a döntőig jutottam. Sokat tanultam és sokat is jelent ez nekem. Óriási lépés a számomra és továbbra is hiszek ebben. Amit ma megmutattam, az eddigi munkám eredménye, aminek nagyon örülök. A Michael és Gary ellen győzelem olyan, mintha csak álmodtam volna, ám ezek a dolgok csak akkor történnek meg veled, ha hiszel bennük."

Van den Bergh-vel készült egy kissé hosszabb interjú is a verseny előtt. Lássuk, mit gondolt akkor az ifjú belga, aki hamarosan újra visszatér Németországba, ezúttal Kim Huybrechts oldalán:

vandenbergh_wc_600r.jpg

"Nagyon izgatott vagyok, hogy egy nagy labdarúgó-stadionban játszhatok. Fiatal dartsosként csak álmodhatsz az ilyen eseményekről, ám ez az álom most valóra is válik számodra. Csodálatos dolog hatalmas közönség előtt játszani, de ha a színpadon vagyok, nem számít, hogy húszezer, vagy éppen félmillió ember előtt dobok. Ez egy teljesen új élmény lesz számomra, hiszen általában én vagyok a nézők kedvence. Biztos vagyok abban, hogy a közönség Martin (Schindler - a szerk.) mögött fog állni, de ezzel nem foglalkozom, én csak a saját játékommal törődöm (és ezt nagyon jól csinálta, hiszen 6-0-ra lesöpörte Schindlert - a szerk.). Nagyszerű dolog, hogy újra a televízióban lehetek, hiszen a világbajnokság óta nem voltam ilyen versenyen és remélem, hogy ez minél többször sikerülni fog ebben az évben. Élvezem minden percet, amit fent lehetek és élvezem ezt a nagyszerű élményt is. Mindenképpen a legjobbamat fogom nyújtani és meglátjuk, hogy meddig jutok el a versenyen. Ki tudja, talán nagy meglepetés lesz a győztes kiléte."

Kalapemelés e mindig szerény és céltudatos belga játékos előtt, aki tényleg nagy lépést tett meg most a karrierjében, a tavalyi negyeddöntő után.     

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr8814003682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása