9 Nyíl

Az ausztrál Rosszfiú megszelidült

2018. június 15. 09:38 - adam_f

Interjú Paul Nicholson-nal

Paul Nicholson-ról mostanában nem sokat hallottunk, mivel egy ideje már nem a botrányos viselkedéseiről híres az ausztrálok versenyzője. Vannak, akik már csak "hobbidartsos"-ként aposztrofálják őt, de azért még mindig villant valamit, amikor éppen úgy érzi, hogy kell. A legutóbbi European Tour versenyen (Gibraltar Darts Trophy) is egy hasonló villanást láthattunk tőle, ami egészen az elődöntőig juttatta, sőt ott is csak egy paraszthajszállal kapott ki Adrian Lewis-tól. Ennek apropóján is készített vele interjút a PDC arról, hogy érzi magát jelenleg, és hová juthat még 2018-ban a világranglista jelenlegi 66. helyezettje.

nicholson1_600.jpg

- Készen álltam a visszavonulásra, hiszen úgy éreztem, mindent megtettem - kezdte a szakkommentátorként is egyre többször felbukkanó Nicholson a beszélgetést. Megváltozott a gondolkodásom, most már sokkal nyugodtabban állok hozzá a dolgokhoz, mert olyan ez most nekem, mint egy második esély. Az év elején úgy éreztem, hogy ha nem tudom megtartani a versenykártyámat, akkor tíz nagyszerű év után befejezem a dartsozást. Viszont most úgy gondolom, hogy talán a legjobban játszom, rengeteget gyakorlom és célkitűzéseim között szerepel az Európa-bajnokság, valamint - reményeim szerint - a világbajnokságon való részvétel is.

- Amikor fiatalabb játékosként kiéled magadból az összes felgyülemlett feszültséget és idegességet, azzal olyan tapasztalat birtokosa leszel, aminek tudatában nyugodtan tudsz előrenézni a jövőbe. A tény, hogy négy év alatt nem sikerült legyőznöm egy top 10-es játékost sem kissé viccesnek tűnik, ám eléggé jól mutatja azt, hogy mi volt velem ebben az időszakban.

nicholson4_600.jpgA legnagyobb inspirációt Gary Anderson és Peter Wright jelenti nekem. Túl a negyvenen is ragyogóan játszanak, és ez az, amit én is - reményeim szerint - megismételhetek majd. Dave-et (Chisnall), Joe-t (Cullen) és Gerwyn-t (Price) legyőzni nagyszerű dolog volt, az emberek pedig ismét azt mondogatják, hogy jól játszom, és nekem ezt mindig bizonyítanom kell előttük.

- Ez volt a rövidtávú célom az év elején: megtartani a kártyámat és a helyes úton maradni. Mozgalmas pár héten vagyok túl, négy Players Championship versennyel és egy European Tour hétvégével a kosárban, így most odafigyelek, hogyan osszam be az energiát a hátralévő időre, majd jöhet egy kis pihenés is. Fontos, hogy a megszerzett tapasztalataimat az előnyömre fordítsam, elvégre amit egyszer megkaptam, azt már nem veszik el tőlem. Az eddigi Pro Tour versenyeket figyelembe véve 100 körüli átlagot dobtam, és ha ezt a formát állandósítani tudom az ET-n is, akkor csak azt nem értem, hogy miért nem jutottam el még egészen a döntőig...

nicholson3_600.jpg

Nicholson egyébként olyan népszerűségnek örvendett Gibraltáron is, hogy ezen még önmaga is nagyon meglepődött:

- Soha nem értettem, miért szeretnek ennyire az emberek - fogalmazott nevetve -, de hálás vagyok azért, hogy támogatnak és ezt köszönöm is mindenkinek - fejezte be a beszélgetést az ausztrál játékos.

Forrás: PDC

Fordította: adam_f 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr3314049768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moren 2018.06.15. 12:52:53

Ennek örül és remélem még magasabbra jut a ranglistán, én régen bírtam nagyon. Persze jobban áll neki ez a "good guy" stílus. Ezt (is) szeretem a dartsban, hogy sokan milyen mélységekből visszaküzdik magukat.
süti beállítások módosítása