9 Nyíl

Anderson nem ül a babérjain

2016. április 29. 17:00 - Turpi9

A Premier League 13. fordulója is fantasztikus izgalmakat hozott a számunkra. A mérkőzések után több játékos is adott interjút, ahol kifejthették véleményüket.

Michael van Gerwen 7-1 arányban legyőzte James Wade-t, egészen fantasztikus 108,33-as körátlagot produkálva. Ami talán még ennél is kirívóbb, az a kiszállózása, ami 78%!

"Szerintem jól játszottam, jó érzés újra vezetni a tabellát" - mondta Gerwen, aki csak leg különbséggel előzi meg Taylort. "Ami lehetőséget adott James, azt én kihasználtam. Jó volt az átlagom, úgyhogy nagyon elégedett vagyok!"

"Phil-en van újra a nyomás. Hibázott, mikor kikapott, de mindig a tabella első helye a cél. Jól kellett játszanom, hogy utolérjem."ccyvonxwiaayw_l.jpg

Adrian Lewis sikeresen vette az akadályt Robert Thornton ellen 7-2 arányban, aminek köszönhetően megszilárdította stabilan a 4. helyét.

"Nehéz meccs volt a mai. Mindenképpen nyernem kellett Robert ellen, és el is végeztem a munkát. Jól játszik mostanában, úgyhogy készen kellett állnom, és jól teljesítettem."

"Kényelmesen éreztem magam és jók voltak a kiszállóim amikor kellettek, ennek nagyon örülök. Előnyt szereztem és nagyon hatékony voltam."

Peter Wright mint egy keretet adva az estének, az első és az utolsó mérkőzést is ő játszotta. Az első csatában Phil Taylor ellen hozta el a 2 pontot, köszönhetően a 88%-os kiszállózásának(!), azonban az utolsó mérkőzésen megosztozott a pontokon Gary Andersonnal.

"Mindkét győzelmet akartam, mert az segített volna rajtam, de boldog vagyok a három ponttal" - nyilatkozta Wright. "Sok kockázatot vállaltam az eredményekért két nagyon jó játékos ellen."

"Különleges érzés megverni a 16x világbajnokot, keményen kellett dolgoznom érte. A legjobb formámat fogom hozni, hogy megnyerjem az utolsó két meccset. Meglátjuk, mire elég."

Gary Anderson volt a másik duplázó Birminghamben. Az első párharcot Raymond van Barneveld ellen egy izgalmas mérkőzésen 7-5-ös győzelemmel abszolválta, a záró mérkőzésen viszont csak egy döntetlent ért el Wright ellen.

"Ebben a szakaszban már minden pont aranyat ér, úgyhogy hármat meg is szereztem a négyből" - mondta Anderson. "Barney ellen 5-3-ra vezettem, aztán a végén kicsit megakadtam, ő pedig élt a lehetőséggel."

"Még mindig jó pozícióban vagyok, nem fogok ülni a babérjaimon. Megpróbálom megnyerni az utolsó két meccset, hogy biztosan ott legyek a Play - Offban."gary-anderson-william-hill-world-darts-championship-semi-final-lawrence-lustigpdc_6yo9oiv18kwa12cgqxxeimfqv.jpg

 Tabella

13. forduló után

Mérk.

Gy  

D  

V  

+/-

LWAT

Pontok

Michael van Gerwen

14

9

4

1

+35

34

22

Phil Taylor

14

10

2

2

+32

30

22

Gary Anderson 

14

7

4

3

+10

27

18

Adrian Lewis

14

8

1

5

+10

29

17

James Wade

14

6

2

6

-5

25

14

Peter Wright

14

5

4

5

-6

23

14

Raymond van Barneveld

14

5

1

8

-3

24

11

Robert Thornton

14

2

2

10

-33

10

6

Dave Chisnall (E)

9

1

1

7

-14

17

3

Michael Smith (E)

9

1

1

7

-26

15

3

 

 

Fordítás: B.G.

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr928672132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása