9 Nyíl

Taylornak csak a 25.000 font lebeg a szeme előtt

2016. május 06. 13:30 - Turpi9

A Premier League 14. fordulójában ismét megcsodálhattuk és gyönyörködhettünk a világ legjobbjainak a játékában. Nagy izgalmak voltak tegnap este is, láthattunk egy majdnem 9 nyilasat, emellett 167-es és 121-es kiszállókat is. A mérkőzések után a győztesek adtak interjút, ahol kifejtették véleményüket.

Peter Wright az első legben elengedte még James Wade-t, azonban a folytatásban zsinórban 7 alkalommal hozta a partikat 99,15 átlagot produkálva, így beállítva a 7-1-es győzelmét. 

"Nyomás alatt kellett tartanom Adriant, ami sikerült is ma este," mondta Wright, aki Barneveld-el meccsel Rotterdamban. "Sok lehetősége volt Jamesnek, de nem dobta meg a duplákat, én pedig megbüntettem a hibákért, különben fordított eredmény is születhetett volna."
Ezt nem véletlen emelte ki a skót, hiszen ellenfele mindössze 8% hatékonysággal dobta a kiszállókat.

"Még mindig van esélyem jövőhéten Rotterdamban a Play-Offra, és ott mindent meg is fogok tenni Barney ellen."

Gary Anderson számára csak a győzelem jelenthetett biztos Play-Off részvételt, aminek ő eleget is tett Robert Thornton ellen, 7-1 arányban sikerült diadalmaskodnia. 

"Nagyon feszült voltam, ha Robert megdobta volna a duplákat, más lehetett volna a játék képe. Örülök a két pontnak," mondta Anderson. "Jó visszatérni az O2-be."

"Boldog vagyok, ahogy a dolgok alakulnak, és annak is, hogy ott leszek a Play-Offban. Sikeresen vettem az első 12-13 hetet, de a döntőben bármi megtörténhet. A legutóbbi 2 alkalommal a Play-Offban harmadik lettem, a döntőt viszont megnyertem. Remélem most is sikerülni fog!"

A harmadik mérkőzésen Michael van Gerwen nézett farkasszemet válogatottbeli társával, de a mai estén nem tudott lépést tartani Barneveld Mighty Mike-al, a végeredmény 7-2 lett.

"Volt rajtam egy kis nyomás, mivel még mindig van esélyem a Premier League és a torna megnyerésére, viszont Raymondnak nem volt veszíteni valója, ami veszélyes tud lenni," mondta Gerwen. "Talán túlságosan is erőlködtem a meccs elején, de szerintem jó játék volt!"

"Rámentem a 9 nyilasra, sajnos a dupla 12 nem sikerült, de az idény ezen szakaszában a győzelem a legfontosabb, ami meg is lett." 

"Jövőhéten hazai közönség előtt nyerni akarok, és a tabella elején végezni. Jól akarok játszani, és készen állok a csatára az Ahoyban!" 

Ahhoz hogy lépést tudjon tartani az első helyért, mindenképp győznie kellett Phil Taylor-nak Adrian Lewis ellen. A tanítvány nem tudta felülmúlni mesterét, így Taylor 7-2 arányban diadalmaskodott. 

"Furcsa játék volt, mindketten feszültek voltunk," mondta Taylor. "Kétségbeesetten küzdöttünk a pontokért. Örülök a győzelmemnek, felkészültem Rotterdamra!"

"Nagy meccs lesz a jövőhéten Michael ellen. Hazai pályán szerepel, ami fura lesz, de a lényeg a 25.000 font bónusz. Kvalifikálni akartam a Play-Offra, ami sikerült is, most pedig a bónusz lebeg a szemem előtt, hogy győztesként végezzek, ami elég nagy ösztönző erő!"

"Michael fenomenális játékos, hétről hétre bizonyítja is - briliáns amit mutat, de készen állok rá. Érdekes hét lesz a következő, élvezni fogom."

14. forduló után

M

Gy

D

W

+/-

LWAT

Pontok

1.Michael van Gerwen

15

10

4

1

+40

36

24

2.Phil Taylor

15

11

2

2

+37

34

24

3.Gary Anderson 

15

8

4

3

+16

30

20

4.Adrian Lewis

15

8

1

5

+5

30

17

5.Peter Wright

15

6

4

5

0

26

16

6.James Wade

15

6

2

7

-11

25

14

7.Raymond van Barneveld

15

5

1

9

-8

24

11

8.Robert Thornton

15

2

2

11

-39

10

6

9.Dave Chisnall (E)

9

1

1

7

-14

17

3

10.Michael Smith (E)

9

1

1

7

-26

15

3

 

Fordítás: B.G.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr408690762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása