9 Nyíl

Gerwen megmutatta, miért is ő az első számú játékos

2016. augusztus 28. 12:13 - Turpi9

Tegnap véget ért az idei Perth Darts Masters, amit a holland világelső, Michael van Gerwen nyert meg. A döntő után nyilatkozott a mérkőzés két résztvevője, ahol értékelték a teljesítményüket.

cq4i7znwaaa5ajp.jpg

"Ez az első World Series diadalom Ausztráliában, tehát ez egy nagyszerű győzelem - mondta Gerwen. Dave egy nagyon jó játékos, és a legjobb játékot kell hozni, de én nagy magabiztossággal mentem a döntőbe, mivel remek mutatóm volt ellene."

Nehéz volt, és nem a legjobb játékot hoztam, de úgy gondolom, jól teljesítettem, hogy megnyerjem a trófeát, amivel elégedett vagyok.

Úgy gondolom ma este jól játszottam Peter Wright ellen, akinek nem adtam egyetlen esélyt sem, és Dave ellen is ugyanezt tettem a legjobb pillanatokban. Ez a titka, ha a tornát meg akarod nyerni."

cq3jze_wiaawezc.jpg

Chisnall először nyert elődöntőt az öt próbálkozásából a World Series sorozatban. Aminek nagy része volt a nyolc darab 180-as dobás és a 105 körüli átlag Barneveld ellen.

"Michael megmutatta, miért is ő az első számú játékos - summázta Chisnall.

Sokszor játszottam Michael ellen, és ő megint jobban tette a dolgát. Ma este nem a legkiválóbb formáját mutatta, de a megfelelő pillanatokban dobta a legjobbakat."

Próbáltam a legjobb játékomat hozni, viszont ez most nem volt elég. Igyekszem fejlődni, mint ahogyan mindig is tettem. Remek hétvégém volt és boldog vagyok, rengeteg magabiztosságot merítettem belőle."

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr9411657112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása