9 Nyíl

"Tudom, hogy nem én vagyok a világon a harmadik..."

2017. augusztus 03. 12:20 - Denis Potvin

Interjú Peter Wright-tal

Érdekes szavak egy olyan ember szájából, aki a harmadik helyen áll a világranglista alapján. A mégis önkritikus hangok mögött egy valódi sportember nagysága bontakozik ki. Ez a mondat ugyanis Peter Wright-tól származik, aki a Phil Taylor ellen elveszített World Matchplay döntője után nyilatkozott. Sportszerű szavai örökbecsűek, ezért érdemes megint felidézni.

js79496264.jpg

Mielőtt ennek nekikezdünk azt jó, ha tudjuk, ha Wright esetleg legyőzte volna Taylort, akkor a második helyen állt volna az Order of Meriten, azaz megelőzte volna Gary Andersont.

„Tudom, hogy nem én vagyok a világon a harmadik legjobb – mondta a Sky Sportsnak Wright. Csak azért tudok ilyen előkelő helyen szerepelni, mert annyi versenyen indulok, amennyin csak lehet.”

„Ha Phil Taylor indult volna idén minden versenyen, akkor ő állna az első helyen, efelől senkinek ne legyenek kétségei. Gary Anderson lenne a második, szerintem Michael Gerwen csak a harmadik helyen állna, Adrian Lewis pedig a negyedik lenne. Minden bizonnyal én lennék az ötödik, de mivel sokat utazok és sok versenyen veszek részt, ezért tudtam annyi pontot gyűjteni, amivel felértem a harmadik helyre.”

Érdekes gondolatmenet Wright-tól és lehet, hogy Gerwen esetében kicsit tévedne, ha minden úgy lenne, de a többiekkel szemben a magát a megfelelő helyre soroló játékos nyilatkozata így is példaértékű.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr2912716940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása