9 Nyíl

Suljovic: "Tökéletesen érzem magam" - Anderson: "Közénk verekedte magát"

2017. szeptember 18. 09:55 - adam_f

Unibet Champions League of Darts - utózöngék

Mensur Suljovic személyében első alkalommal ünnepelhetünk osztrák tornagyőztest a PDC-ben. A tegnap este befejeződött - és másodízben megrendezett - Champions League of Darts ugyanis az ő végső sikerét hozta, ami két dolgot is jelentett: egyrészt Phil Taylor nem tudta megvédeni tavaly megszerzett elsőségét, valamint azt is, hogy Suljovic ezzel a győzelemmel a csúcsra ért, innen pedig csak felfelé tarthat számára az út. Ám hogy miként is vélekedtek a döntő résztvevői a hétvégi eseményekről, a nyilatkozatokból kiderül.

93b4511e-a83c-4b41-83e4-7f51c5735511_2017-champions-league-darts-logo_full_1.jpg

Mensur Suljovic (AUT):

suljovic4.jpg

"Tökéletesen érzem magam - adta elő magát a szinte már védjegyévé vált tört angolságával Suljovic. Soha nem gondoltam volna, hogy megnyerhetem ezt a versenyt. Gary ragyogó játékos, egy úriember, akit én nagyon tisztelek is, de jól játszottam, soha nem adtam fel. Jól dobtam, a saját játékomra koncentráltam, arra pedig nem is gondoltam volna, hogy kétszer is meg tudom verni Gary-t.

Csak álmodtam arról, hogy az elődöntőbe jussak, de ki tudtam hozni magamból a legtöbbet, bár keményen meg kellett harcolnom érte. Boldog voltam, hogy a döntőbe kerülhettem a világ legjobbjai ellen."

Gary Anderson (SCO):

suljovic2.jpg

"Fantasztikusan játszott az elmúlt két évben - méltatta osztrák ellenfelét a kétszeres világbajnok. A hétvégén is ő volt a legjobb. Megérdemli a sikert, mert eljött, és közénk verekedte magát.

Remek hétvége volt. Alig pár hét telt el a perth-i győzelmem után, és egyre jobban éreztem a játékot. Küzdöttem Mensurral, a szombat este is jól ment, meg vasárnap is jól játszottam.

Jól ment a döntőben is, megvolt a lehetőségem, hogy egyenlőre mentsem a találkozót, aztán majd csak kihoztuk volna valamire az utolsó játékban. Volt három nyilam a dupla tízre, s hogy összejött-e volna? Már soha nem fogom megtudni" - fejezte be értékelését Anderson.

Természetesen sikerült elcsípni az eddigi BL-címvédő és tizenhatszoros vb-győztes Phil Taylort is, akinek minden bizonnyal ez volt az utolsó cardiff-i versenye:

"Élveztem az egész hétvégét, de a végére elfogyott az energiám, így nem sikerült megvernem Garyt - ismerte el Taylor. Jó, hogy minden nap játszhattam, de ez már kicsit fárasztó is volt nekem.

Gary szemmel láthatóan a nyomomban volt, én viszont a fontos pillanatokban néhány duplát elhibáztam. Egy dolgot pedig megtanultam vele szemben: mindig tartsd őt nyomás alatt. Ez most sajnos nem ment - nem volt elég energiám.

Megpróbáltam - nem jött össze. Szerettem Cardiffban, nagyszerű esemény volt."

phil-taylor-grand-slam-of-darts_3227421.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr1312873066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása