9 Nyíl

Nyolcan már a kupa kapujában

2017. november 14. 11:58 - adam_f

2017 bwin Grand Slam of Darts - Wolverhampton (harmadik nap - értékelések)

A tegnapi napon eldőlt, hogy kik jutnak tovább az E-től H-ig terjedő csoportokban. S bizony voltak nagyon komoly ütközetek, melyek arról döntöttek, hogy kik mennek tovább, illetve kik esnek ki. Úgy tűnik, Berry van Peer is végre felül tudott kerekedni a problémákon, ám hogy miként élte meg ő és a többi győztes a tegnapot, a nyilatkozataikból kiderül. Következzenek tehát a szokásos mérkőzés utáni értékelések.

283c91b3-96b0-4b1b-be97-7a14dc608b81_2017-grand-slam-of-darts-logo_full.jpg

H-csoport:

Berry van Peer (NED):

600_vanpeer.jpg

"Jól vagyok, mert nyerni tudtam, ám nagyon kemény volt ez. Még mindig azt hiszem, hogy csak álom az egész. Már annak is örültem, hogy mindig nyertem néhány leget, de aztán sikerült megnyernem az első meccsem is. Hihetetlen meccs volt a mai. Nagyon sok tanácsot kaptam, melyek segítették a játékomat. Próbáltam magam minden alkalommal összerakni, jól sikerült a kezdés és egy nehéz, de mégis nagyszerű győzelem lett belőle. Okkal jutottam ki a csoportból, élvezni akartam a játékot. Azt mondhatom, hogy még mindig itt vagyok és már többet értem el ezzel, mint amit álmodni mertem volna."

Gary Anderson (SCO):

600_anderson_1.jpg

"Azt hittem, hogy ez már csak ilyen levezető "játékocska" lesz, de nagyon örülök, hogy mind a három győzelmet meg tudtam szerezni. Sok időt fecséreltem el, de most visszatérek és elkezdem visszaállítani azt a játékomat arra a szintre, ahová jutni akarok."

E-csoport:

Peter Wright (SCO):

600_wright_2.jpg

"Kemény meccs volt, de csak sikerült. Alan nagyon jól játszott, és nem volt egyszerű megtörni a ritmusát. Harcolni kell, de néha simliskedni is muszáj, ha nyerni akarsz, és ez ma nekem sikerült. Még javulnom kell, de továbbjutottam és felkészültem a legjobb tizenhatra, ahol olyan játékosok várnak rám, akik szintén esélyesek a végső sikerre. Örülök, hogy a nyilaim kiállták a próbát, pedig csak háromszor játszottam velük, de azt hiszem, még sok üzemanyag van abban a bizonyos tankban."

Corey Cadby (AUS):

auckland2017_cadbythrow.jpg

"Nagy csata volt, mivel Glen is jól játszott, ezért is értékes ez a siker nekem és jobb így, mint három vereséggel kiesni. Sajnos most nem sikerült a továbbjutás, de megyek tovább az úton."

G-csoport:

Mensur Suljovic (AUT):

600_suljovic_2.jpg

"Nagyon nehéz mérkőzés volt, de örülök, hogy nyerni tudtam. Néhány kiszállóm nagyon jól sikerült, különösen a 123-as és a 112-es. Őrült egy játék volt. Megnyertem a meccseimet, szóval egyszerűen fantasztikus érzés, hogy továbbjutottam."

Michael Smith (ENG):

600_smith_2.jpg

"Kemény csoport volt, de továbbléptem, és most csak ez számít. Nehéz volt Mensur játékát nézni, de nagyon örültem a végeredménynek. Most megvan az esély arra, hogy megint továbblépjek, mert jól megy a játék. Az utolsó két meccsen is jól játszottam, a 180-ak is jöttek, úgyhogy nagyon várom a Gary elleni találkozót."

F-csoport:

Dave Chisnall (ENG):

600_chisnall_1.jpg

"Ideges voltam, miközben Stephen meccsét néztem, de minden jó, ha a vége jó. Azt hittem, hogy jól megy a játék, de nem tudtam kontroll alatt tartani Jeffrey-t, viszont a régi barát a segítségemre sietett. Sajnálom Scott-ot, mert nagyon jól játszott, de Stephen-nek sikerült visszajönni a végére."

Stephen Bunting (ENG):

600_bunting.jpg

"Nagyon örülök annak, hogy kijutottam ebből az erős csoportból. Nem igazán tudtam arról, hogy mi a helyzet Dave-vel, én csak nyerni szerettem volna. Nagyon jó barátom, több éve ismerjük egymást St. Helens-ből, és biztos vagyok abban, hogy jobban örült volna annak, ha nem így alakul a vége." 

A mai program (magyar idő szerint este 8-tól):

Mark Webster - Danny Noppert (D)
Daryl Gurney - Darren Webster (D)
Michael van Gerwen - Joe Murnan (A)
Rob Cross - Ross Montgomery (A)
Robbie Green - Peter Machin (C)
Phil Taylor - James Wade (C)
Gerwyn Price - Jamie Hughes (B)
Raymond van Barneveld - Steve Lennon (B)

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr813269705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása