9 Nyíl

Két Webster nem fért meg egy csárdában...sajnos

2017. november 15. 12:11 - adam_f

2017 bwin Grand Slam of Darts - Wolverhampton (a negyedik nap - értékelések)

Tegnap befejeződtek a csoportküzdelmek a Grand Slam of Darts versenyén, így ma már a legjobb tizenhat első fele csap bele a lecsóba, hogy elkápráztassanak minket játékukkal. A kedd is tartogatott meglepetéseket, valamint harmadik alkalommal történt meg az - a torna eddig históriájában -, hogy kilencnyilas szétlövéssel kellett eldönteni a tizenhatodik továbbjutó kilétét. A Webster-Webster csatának végül győztese is lett, de hogy ki volt az és miként vélekedtek a keddről a főszereplők, az kiderül a reklám után "tovább" gombra kattintva.

283c91b3-96b0-4b1b-be97-7a14dc608b81_2017-grand-slam-of-darts-logo_full.jpg

D-csoport

Darren Webster (ENG) - aki kilencnyilas szétlövésben jutott tovább Mark Webster ellenében:

600_dwebster.jpg

"Nagyon megszenvedtem ezért a továbbjutásért, szóval most nem is tudom, mit mondjak. Kemény csata volt ez mind a kettőnknek, s hogy őszinte legyek, azt gondoltam korábban, hogy kiesek, amikor kikaptam Marktól. Nagyon sajnálom őt, hiszen mind a ketten továbbjutottunk. Nagyon jó volt látni, ahogyan most újra játszik és vissza tudott jönni vesztett helyzetből, viszont nagyon örülök, hogy továbbmentem. Mostantól már a második körre fókuszálok, mert tudom, hogy bárkit képes vagyok legyőzni, ezért azt a játékot kell nyújtanom a színpadon is, amit eddig is gyakoroltam."

Daryl Gurney (NIR):

600_gurneymwebster.jpg

"Szerettem volna csoportgyőztesként továbbmenni, és örülök, hogy ez megvalósult. Ez az első ilyen tornám, így nagyon felemelő érzés. A saját mérkőzésemre koncentráltam, egyáltalán nem foglalkoztam Darren-nel és Markkal. Darrennek volt pár lehetősége a kiszállóra, ám nem csinálta meg, én pedig ki tudtam használni ezeket a hibákat. Elégedett vagyok a játékommal, noha nem nagyon szeretem az ilyen rövid játékos meccseket. Mostantól viszont lazább leszek, és a saját játékomat csinálom." 

C-csoport

James Wade (ENG):

600_wade_0.jpg

"Miután elveszítettem a szombati nyitómérkőzésemet, igazán tudok örülni annak, hogy továbbjutottam. Phil nem a legjobbját hozta most, viszont nekem az utolsó három leg nagyon jól ment. Azt hiszem ez a nyomás alatt mutatott teljesítmény elég lehet arra, hogy bárkit legyőzzek, úgyhogy neki is állok inkább a gyakorlásnak."

A-csoport

Michael van Gerwen (NED):

skysports-rob-cross-michael-van-gerwen_4154593.jpg

"Nem volt rajtam nyomás, hiszen már továbbjutottam, de szerettem volna nyerni, hogy megmaradjon a magabiztosságom, ezért örülök a sikernek. Jól játszottam, volt néhány szép kiszállóm, de lesz még ennél jobb is."

Rob Cross (ENG):

cross_2.jpg

"Tudtam, hogy nyernem kell, ha tovább akarok jutni. Örülök, hogy ezt sikerült megtennem. Ross nagyon jó játékos, ám nem volt szerencséje, pedig mind Michael, mind ellenem nagyon jól játszott, ám itt csak a győzelem számít. Jól mentek a kiszállóim, örülök, hogy átléptem azt a bizonyos vonalat és annak is, hogy nyerni tudtam. Fantasztikus héten vagyok eddig túl. A tömeg rajong a dartsért, ami egy hatalmas élmény nekem. Alig várom, hogy nekivágjunk a kieséses szakasznak."

B-csoport

Raymond van Barneveld (NED):

600_barneveld_1.jpg

"Örülök a továbbjutásnak, és annak is, hogy ezt csoportgyőztesként tehettem meg. A célom a győzelem volt, amiért persze mindent el is követtem. A 160-as kiszálló nemcsak szép, hanem szükséges is volt, mivel Steve - akit remek fiatal játékosnak tartok - nagyon jól játszott, így elégedett vagyok azzal, hogy nyerni tudtam ellene."

Jamie Hughes (ENG):

jamie-hughes-darts-bdo_4152125.jpg

"Nagyon élveztem az estét. Nyomás nélkül játszhattam és ez a teljesítményemen is meglátszott. Jó dolog játszani és nyerni a saját szurkolóim előtt. Nem is gondoltam, hogy ennyire kiütöm Gerwynt, én csak oda akartam menni és azt játszani, ami én vagyok. A csoportkör az, ami érdekessé teszi ezt a tornát, Gerwyn pedig biztos erősebben fog visszajönni majd. Ő már a játékosok egy új csoportjának képviselője, és fényes jövő vár rá."

A mai napon pedig már a legjobb tizenhat közötti összecsapások kezdődnek meg. Az esti program a következő lesz (magyar idő szerint este 8 órától - játékforma: best of 19 legs):

Mensur Suljovic - Berry van Peer
Glen Durrant - Dave Chisnall
Gary Anderson - Michael Smith
Stephen Bunting - Peter Wright

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr5813277303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása