9 Nyíl

Boys are back in town...

2018. február 02. 16:06 - adam_f

2018 Unibet Premier League of Darts - 3Arena, Dublin - Írország (az első forduló értékelései)

Túl vagyunk tehát a Premier League első körén, amely okozott azért fura meglepetéseket. Voltak nagyon jó átlagokat hozó találkozók, ám voltak kevésbé felvillanyozó teljesítmények is ezen az estén. Mindenesetre egyet elmondhatunk: nem a papírforma jött be a találkozók nagy részén. S hogy mit gondolnak erről a főszereplők, azt gyorsan összeszedtük számotokra egy csokorba és most át is adjuk nektek, természetesen magyar nyelven...

pl_2.jpg

MICHAEL VAN GERWEN (NED):

dsd0rdhwsaayszu.jpg

"Fantasztikus szezonkezdet ez számomra. Nagyon sok önbizalommal rendelkezem most, erre pedig jól tudok építeni. Nem számít, hogyan nyersz meg egy játékot, amíg nyerni tudsz. Jól jött nekem ez a két pont, s noha nem volt valami jó a teljesítményem, arra elég volt, hogy nyerjek, és a 7-2-es siker Rob Cross ellen egy jó kezdés. Rob-nak még új itt minden, mert ez teljesen más, mint a többi verseny, ám ez még csak a kezdet volt."

SIMON WHITLOCK (AUS):

2431d02100000578-0-image-a-16_1419122512981_1.jpg

"Nagyon élveztem a meccset és örülök, hogy visszatérhettem a Premier League-be. Érzem, hogy ez az a hely, ahová igazán tartozom. Keményen edzettem és hittem magamban. Mensur kemény ellenfél, így már a döntetlennek is nagyon örültem volna, ám ha már megkaptam az esélyt a győzelemre, akkor ki is használtam. Nagyon boldog vagyok."

MICHAEL SMITH (ENG):

michael_smith_3.jpg

"Amikor két évvel ezelőtt a Premier League-ben szerepeltem, öt hétig kellett várnom az első pontomra, ám ezúttal kettőt is tudtam szerezni, aminek nagyon örülök. Most tudok egy kicsit pihenni, és két pont van a nevem mellett, ami jó, és még nyomás alá is helyez engem. Gary-t nagyon korán elengedtem, és amikor már 5-1-re vezetett, akkor tudtam megindulni. Mindig küzdelmes ellene játszani, mert közeli barátok vagyunk és tudom, hogy mennyire jó. Láttam azt is, hogy mennyire zavarja a hátsérülése, de én csak a dolgomat tettem."

RAYMOND VAN BARNEVELD (NED):

barney_3.jpg

"Nagyon nehéz volt ez a mai este, de boldog vagyok. Daryl valószínűleg nyert volna, ám én folyamatosan hajtottam és hittem abban, hogy sikerülhet. Végül az utolsó három leg megnyerésével sikerült döntetlenre kihozni a meccset. Kicsit elszaladt velem a ló, nem koncentráltam eléggé, volt néhány lazább köröm, ő pedig kihasználta ezeket. Amikor 6-3-as vesztésre álltam, akkor ő is dobott egy gyengébb leget, amelyben három meccsnyilat is rontott. Az utolsó legben jól játszottam, a dupla húsz pedig a legfontosabb pillanatban érkezett. Nagyon jó játékos, jelenleg az ötödik a ranglistán és nem egyszerű megverni őt."

DARYL GURNEY (NIR):

rvb-dg.jpg

"Ez az eredmény számomra egy vereséggel ér fel. Jól játszottam, mentem 2-0-ra, meccsnyilaim voltak, szóval nagy csalódás nekem ez a döntetlen. Lehetett volna rosszabb is persze, így legalább van egy pontom, ami még sokat jelenthet a későbbiekben, miközben állandóan tanulok a topjátékosoktól. Jól ment a játék, de még mindig nem jönnek össze a lehetőségek. Ezért érzem veszteségnek ezt a döntetlent, pedig nem minden nap tudsz pontot szerezni Raymond ellen. Büszke vagyok, hogy itt lehetek a Premier League-ben, és remélem, hogy a jövő héten már nyerni is tudok."

GERWYN PRICE (WAL):

gerwyn_price.jpg

"Jelenleg a Premier League jelenti nekem a mindent, és élveztem az első tapasztalatszerzést. Néhány korai esélyt elszalasztottam, és csak akkor kezdtem el játszani, amikor 5-1-es vesztésre álltam. A nap végére csak sikerült egy pontot szereznem, ám ez most nem tölt el engem boldogsággal."   

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr513626066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása