9 Nyíl

Phil Taylor: "Eric olyan volt számomra, mint egy testvér..."

2018. április 09. 11:00 - adam_f

A tizenhatszoros világbajnok megemlékezése mentoráról

Az alábbiakban - minden egyéb magyarázat és hozzátoldás nélkül - Phil "The Power" Taylor, a sportág tizenhatszoros világbajnoka, valamint egyik legendás alakja emlékezik meg mentoráról és barátjáról, a múlt héten tragikus hirtelenséggel elhunyt Eric Bristow-ról.

skysports-darts-championship-world-darts-championship-phil-taylor_4193872.jpg

"Eric olyan volt számomra, mint egy testvér - szerettem őt. Egyszerűen szólva nagyon sokkal tartozom neki. Nélküle nem értem volna el oda, ahová végül eljutottam. Ha ő nem vesz a szárnyai alá és nem támogat a kezdeti időkben, akkor meg sem engedhettem volna magamnak, hogy elmenjek Rhyl-ba - főleg nem Kanadába, vagy az Egyesült Államokba, hogy ott dartsozzam. Talán a legfontosabb mozgatórugó az a győztes mentalitás volt, amit tőle kaptam, és amit apám meg anyám is szorgalmazott. Nagyon szigorú volt, soha nem akart beszélni velem, hacsak nem nyertem meg egy versenyt.

tb.jpg

Sokszor felhívtam azért, mert elődöntőbe jutottam, vagy éppen elvesztettem egy döntőt, de ő rám ordított: 'Csak akkor hívj legközelebb, ha megnyerted a versenyt' - és levágta a kagylót. De éppen ez volt az, ami erőt adott és éhessé tett engem a sikerre, amikor szükségem volt rá. Ez a mentalitás lett az öröksége, amit ő kezdett el. Nekem ez nagyon tetszett, és biztos vagyok abban, hogy tovább fogják vinni a többiek.

A darts legelső szupersztárja volt, ő indított el mindent, ami még ma is sikeresnek számít. Olyan nevekkel játszott egy időben, mint Alan Evans, Leighton Rees, Jocky Wilson és John Lowe, ám mégis Eric csempészte be a köztudatba a dartsot.

Mindenki ismerte Ericet, aki még mindig az egyik legnagyobb név a dartsban. Még akkor is hallom a szavait, amikor éppen a rendes életemet élem, és ez soha nem fog megváltozni.

Hogy őszinte legyek, még nem igazán fogtam fel, hogy itt hagyott minket, még mindig sokkhatás alatt állok. Hiányzik nekem."

 

Phil Taylor     

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr3013819844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása