9 Nyíl

Wright reméli, korábbi ellentmondásos formája a múlté

2018. június 18. 12:27 - Denis Potvin

Players Championship 14. - értékelés

Peter Wright győzelmével ért véget vasárnap a Players Championship 14. állomása. Snakebite kilenc hónap után tudott ismét tornát nyerni. Legutóbb 2017. október 21-én, a German Darts Mastersen lett első, amikor a legendás Phil Taylor ellen nyert 11-4-re. Sok idő telt el azóta és Wrightnak sem minden úgy sikerült, ahogy eltervezte, erről mesélt.

14500eec-e692-4160-a400-37697f99e93c.png

„Nagyszerű érzés volt eldobni az utolsó nyilat és látni, hogy célba talál. Nem tudom megmagyarázni miért, de az elmúlt időben nagyon ellentmondásos volt a formám. De azt hiszem rendeztem a gondolatokat és ez most egy új időszak kezdete.”

„Volt önbizalmam bőven a hétvégén, és azt mondtam magamnak, hogy akár mind a két nap nyerni tudok. (Az első napon rögtön az első körben, Terry Jenkins ellen kapott ki – a szerk.). De ennek a tornának a megnyerése is nagy siker, főleg ilyen színvonal mellett. Így aztán maximálisan elégedett vagyok így is.”

„Jól érzem magam és azt hiszem visszanyertem a formámat. Jól építettem fel a stratégiámat és remélem megtaláltam a győztes utat is.”

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr3914055668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása