9 Nyíl

Wayne Mardle megszólalt a BDO-val kapcsolatban

2019. július 31. 10:30 - Dart Major

A legendás Hawaii 501 beszélgetett a Live Darts munkatársaival. Ahogy tőle ez megszokott egyébként, a derék Wayne elég közlékeny a sajtóval. A fő téma a BDO volt. Lássuk mit mondott Mardle.
dlookyc8ukm-fb9h4xmdoxojbzmtt2bj_1.jpg

"Nem ismerem Des Jacklin-et, csak találkoztam vele néhányszor. "Beszélgettem vele, de a BDO-ról keveset, a PDC-ről vagy általában a dartsról beszéltünk. Jó hangulatú beszélgetések voltak, ám semmi több.
Amikor kinevezték és megkezdte a munkát, azt gondoltam, hogy jól sikerült döntés volt, és gratulálok hozzá, hogy rájött, hogy az ami korábban volt nem járható út. Azt mondták a játékosoknak, hogy ezt ne csináld, ide nem mehetsz, tulajdonképpen zsarolták őket szerződésekkel. Des ezt megszüntette.
De a rendszer nem működik. Nem látok bele és nem fogok úgy tenni mint aki pontosan tud és ért mindent, de egyértelmű, hogy valami nem működik.
Jelenleg úgy érzem nem Des Jacklin a megfelelő ember a posztra. Egyértelmű, hogy segítségre van szüksége. Neki is és a BDO-nak is. Mert jelenleg a BDO rossz állapotban van. 
Például azért van ez az állapot mert nem fizetnek senkinek. Ők amatőr testület, de jelenleg professzionális világban próbálnak élni, és nem végeznek túl jó munkát.
Régebben is aggódtam értük és féltettem őket, ám azt gondoltam, hogy van elég jó játékosuk és vannak olyanok akiket érdekel a BDO. Ezekből gondoltam, hogy majd rendeződik a helyzet. Tévedtem.
Ami pedig a mérkőzésvezetőkkel, és Richard Ashdownnal történt az végtelenül szomorú helyzet.
Szívből utálnám ha a BDO összeomlana, azt hiszem, a PDC-nek és a darts világnak nagy szüksége van a BDO-ra. Fantasztikusak az amatőr darts játékosok számára, ők adják a játéklehetőséget nekik. A fejlődésükhöz elengedhetetlen a BDO.
Hogyan fordulhatnak meg a dolgok a BDO körül? Hogy változhatna meg a helyzet? Nem tudom. Nem vagyok elég hozzáértő. Csak azt tudom, hogyan kell  Wayne Mardlet irányítani ."

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr1714988230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása