9 Nyíl

Már csak négy pár maradt...

2017. október 05. 11:03 - adam_f

A negyedik nap utózöngéi

Jó nap volt a tegnapi is a dublini World Grand Prix-n, ahol már ki is alakultak a negyeddöntők párosításai. Ezek a találkozók ma kerülnek sorra, szóval lesz izgalom bőven. Viszont mi még tekintsünk vissza a tegnapra, és nézzük meg, hogyan vélekedtek a győztesek a mérkőzéseikről.

unibet2.jpg

Peter Wright (SCO):

"Amikor gyakoroltam, az egyik nyilat túl erősen dobtam el, és csak egy 'kattanást' éreztem - mondta el Wright, aki kissé fájlalta a dobókezét. Ez leginkább az első szettben volt rám hatással, de aztán sikerült beállítanom a dobásaimat, jobban is mentek, így szerencsére továbbjutottam.

Ma este pihentetni fogom, hogy Mensur ellen megfelelően tudjak majd dobni. Jelenleg nagyon jó formában van, de lehet, hogy csak az ellenfeleinek megy kicsit gyengébben."

wright_600_4.jpg

Mensur Suljovic (AUT):

"Jól ment a játék, de még mindig nem az igazi. A 140-es kiszálló jó, de tudom én ezt még jobban is csinálni. Holnapra nagyon fel kell készülnöm a meccsre, mert minden játékos nagyon jó. Keményen kell hajtanom."

suljovic_600_4.jpg

Benito van de Pas (NED):

"Boldog vagyok a ma esti teljesítményemmel - kezdte a holland játékos. Nem volt egy olyan játék sem, ahol ne tudtam volna beszállni elsőre, és ez nagyon fontos volt. Ha úgy tudom folytatni, mint eddig, akkor egy nagyon jó hét lehet még előttem, de egyelőre csak a holnapi meccsen jár az eszem, a többi majd ráér azután."

vandepas_600_1.jpg

Simon Whitlock (AUS):

"Richard-dal jól ismerjük egymást, hiszen egy az otthonunk, és meg kell mondjam, hogy nagyszerű játékos - kezdte Whitlock az értékelését. Kicsit ideges is voltam attól, hogy az utolsó két találkozónkon legyőzött engem. Valószínűleg mindenkinél többet gyakorlok ezen a planétán, ezért nem értem azt, hogy miért nem tudok nyerni. Pedig jól játszom és jól is érzem magam" - fejezte be szavait a Varázsló.

whitlock_600_2.jpg

A ma este párosításai pedig a következők (a mérkőzések három nyert szettig tartanak, a szetteken beül pedig három nyert játékig):

Simon Whitlock - Benito van de Pas
John Henderson - Raymond van Barneveld
Mensur Suljovic - Peter Wright
Robert Thornton - Daryl Gurney  

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr1012929923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása