9 Nyíl

Dimitri van den Bergh és a Matchplay

2021. augusztus 25. 13:40 - Dart Major

A még mindig csak 27 éves belga játékos nemrég interjút adott, ebből szemezgettünk.

Amikor a pandémia miatt Angliában rekedt, Peter Wright és felesége Joanne szárnyai alá vették és ennek később meg is lett az eredménye, hiszen 2020-ban a belga dartsos nyerte meg a World Matchplayt. Erről az időszakről így beszélt:
"Peter azok közé tartozik, akikből sokat tanultam abban az időben, amikor szükség volt rá, azt mondta, maradjak velünk, és nézzük meg, mi történik. Sok időm volt gondolkodni különféle dologkról, és később amikor visszatértem a versenyre sikerült megnyernem a World Matchplay -t, ráadásul a debütálásomkor, ez tiszta őrület volt. "

Idén is sikerült bejutnia a döntőbe, ám most mestere, azaz Wright nyert.
"A döntőben a szívemet kiadtam, mindent beleadtam és harcoltam a végsőkig, csak ez most nem sokat jelentett.  Peter fantasztikusan játszott végig a tornán. Tudtam, hogy 105 -ös átlaga volt a döntőben, de a játék ilyen. Néha nyersz, néha veszítesz. Felemelt fejjel nézhetek vissza a tornára. Még csak 27 éves vagyok, sok év áll még előttem, remélem meg tudom ismételni a történelmet "

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr2016670146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása