9 Nyíl

Még Taylort is megzavarta a Pipe elleni szimpátiatüntetés

2017. december 24. 11:17 - Denis Potvin

2018 William Hill PDC darts-világbajnokság - Alexandra Palace, London (a tizedik nap értékelései)

Volt utóhangja Justin Pipe produkciójának, amelyről a facebook oldalunkon mi is megemlékeztünk. Taylor erről is beszél és arról, hogy azért ennél is többre lesz szüksége, mondjuk Anderson ellen. Keegan Brown arról mesélt, mi járt a fejben a Lerchbacher elleni meccsen és a többiek is elmondják, hogy élték meg a karácsony előtti utolsó játéknapot. Mi is elmondjuk.

wk-darts-williamhill-e1480587323108_1.jpg

taylor2.jpg

"30 éves tapasztalatom van, de még ilyen furcsa meccset életemben nem játszottam – utalt Phil Taylor arra, hogy Pipe-ot bizony sokan megtalálták a nézőtérről a Bernie Smith elleni meccsen mutatott sportszerűtlensége miatt. Nagyon nehéz volt összpontosítani és ilyen körülmények között behúzni az első szettet, de aztán már könnyebben ment minden. Bár a célom, hogy világbajnokként búcsúzzak, és minden meccset meg akarok nyerni, ez a játék még nem elég jó ehhez. Hazamegyek és pihenek most egy kicsit, feltöltődöm és úgy akarok visszajönni, hogy komoly eséllyel száljak szembe majd Andersonnal és Gerwennel."

Keegan Brown nagyon nehezen nyert Zoran Lerchbacher ellen és azt is elmondta, hogy miért. "Amikor odaálltam, már azon járt az agyam, hogy milyen lesz meccselni Phil Taylor, vagy Justin Pipe ellen és ez nagy hiba volt, nem tudtam hozni a legjobb teljesítményemet. Nagyon boldog vagyok, hogy bejutottam a legjobb 16-ba és szavakkal nem tudom leírni, milyen érzés lesz Taylor ellen játszani. Körülbelül 20 milliószor olvastam és az önéletrajzi regényét és gyerekként rengetegszer láttam játszani és nyerni. Felemelő érzés lesz."

Taylor régi partnere, Raymond van Barneveld is tartja egészen kiváló formáját, 102,78-as átlaggal jutott tovább. Szűkszavúan csak annyit mondott:

"Az első két szettben nagyon nyugodt voltam és nagyon jól éreztem magam, elégedett vagyok a játékommal és nagyon örülök a továbbjutásnak."

Rob Cross a vb eddigi legjobb meccsén győzte le Michael Smith, aki 16 maximumot is dobott.

cross_3.jpg

"Jó játékkal nyertem, de még nem tökéletessel. Voltak bizonyos szettek amelyek jól sikerültek, de még van min javítani. Folytatnom kell és minden játékrészben egyformán dobálni. Minden esélyem megvan, hogy még tökéletesebb legyen a játékom. Smith fantasztikusan versenyzett. Két meccsnyila is volt és szerencsés vagyok, hogy ezt elhibázta, ma valahogy ez az én napom volt."

John Henderson bravúrgyőzelmet aratott Daryl Gurney ellen és bevallotta, borzasztó ideges volt a végén.

gurney-henderson_1.jpg

"Sok dupla mellé ment a végén, és Gurneynek is megvolt a maga esélye. Annyira megnyugtató volt, amikor az utolsó nyilam célba talált, nagy érzelmek szabadultak fel bennem, boldog vagyok hogy a legjobb tizenhatba kerültem."

A világbajnokságon most három nap szünet következik, a verseny szerdán, december 27-én folytatódik, Michael van Gerwen, Gerwyn Price, Raymond van Barneveld is a színpadra lép. Egyéb érdekességekkel a karácsony alatt is igyekszünk a kedvetekben járni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr2213521771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kage kyōi 2017.12.27. 10:21:39

Asszem generációváltás van folyamatban:
Wade, Chisnall, Lewis kipukk. Barney meg Taylor visszavonul. :( Ők nagyok voltak, a kedvenceim.
süti beállítások módosítása