9 Nyíl

"Stand up, if you like the Darts!"

2018. június 28. 09:00 - adam_f

Az első jánossomorjai nyílt dartsversenyen jártunk (2018.06.16)

Ismét egy kedves kis invitálásnak tettem eleget, amikor június 16-án újfent Jánossomorja felé vettem az irányt (szinte már hazajárok hozzájuk), ahol első ízben rendezett nyílt dartsversenyt (vagyis ahol profik és lelkes amatőrök egyaránt elindulhattak) a helyi egyesület. Mi tagadás, nagyon vártam ezt a versenyt is (ahogy persze a többit), hátha sikerül esetleg valakit elkapni a menők közül. Bár ez most kimaradt a szórásból (és itt nem a versenyről beszélek, persze), ugyanis a sors nem tette lehetővé ezt számomra, de attól még azt kell mondjam, hogy amit ismételten tapasztaltam, felülírta minden előzetes várakozásomat. Újabb élménybeszámolónk következik...

logo_2.jpg

Ezúttal egy négyes csornai különítmény tagjaként (Veszprémi Attila - neki külön köszönet a szállításért oda-vissza egyaránt; Élő Zsolti és Dóczy Szilveszter mellett jómagam) vágtunk neki az újabb versenynek, amelynek az egyik különlegessége az volt, hogy ezúttal igazolt versenyzők is nevezhettek rá, ezt pedig a majdnem komplett Győri DC ki is használta, és elég szép számmal képviseltették is magukat (Mészáros Ferenc, Tóth József, Polgár Tibor, Horváth Gergő, Kelemen Dániel, Kelemen Péter - remélem, nem hagytam ki senkit a felsorolásból), a másik különlegessége, hogy Hannes Möllner személyében immáron osztrák játékosunk is volt a versenyen. Beszélgetésünkből kiderült, hogy ő inkább a soft dartsot űzi, ez volt neki az első steel versenye, úgyhogy ő is azért jött, hogy játsszon egy jót (mint ahogy én). Ez persze annak volt köszönhető, hogy a klub német nyelven is reklámozta az eseményt:

plakatnemet.jpg

Ugyan nyolcvanan nem jöttünk össze, de azért tisztességes számmal voltunk jelen ezen a versenyen is, ami 13 órakor vette kezdetét Tóth Levente elnök úr immáron szokásosnak mondható beköszöntője, valamint a sorsolás után. Szerencsére Levi most már aktívan részt tudott venni a küzdelemben, mivel teljesen felgyógyult a térdsérüléséből, aminek persze mi nagyon örültünk. Nekem persze ismét nem kellett nevezési díjat fizetnem, amiért utólag is köszönetemet fejezem ki a klubnak. A kaja ezúttal helyben készült, grillezett étkekből (csirke, tarja, burgonya, saláta, amerikai szósz) állt, amit persze nem szabadott kihagyni, és milyen jól is tettem, hogy nem hagytam ki, ugyanis nagyon, de tényleg nagyon finom volt (szerettem volna repetázni, de annyira kapós volt, hogy el is fogyott, mielőtt tudtam volna).

csoportkep_1.jpg

Akik megtisztelték jelenlétükkel a versenyt (fotó: JDC)

A versenyt nyolc táblán, ismételten nagyon profi módon vezényelték le a helyiek, úgyhogy nem is volt semmi fennakadás. Nyolc csoport jött össze, amelyből e sorok írója éppen pont a nyolcadik csoportba került. Az első mérkőzésen még kissé máshol járhatott az agyam, ugyanis mire feleszméltem, arra már 2-0 arányban ki is kaptam Czeglédi Timi ellen (a hölgy végül nagyon előkelő helyen zárta a versenyt). Mivel öten voltunk ebben a csoportban, és az első négy ment tovább, legalább két győzelemre volt szükség ahhoz, hogy ez biztosan sikerüljön. Szerencsére jött is az első, amit Horváth Bence barátom ellen arattam 2-1-es legarányban, az első leget egy 83-as csekkolással megoldva (T17, D16 kombóval), aztán bekövetkezett az, amire legmerészebb álmaimban sem számítottam: sikerült egyik legnagyobb (állandó) ellenfelemet, Veszprémi Attilát legyőznöm 2-1-re, első ízben, pedig a Tigris nem dobott rosszul, csak - saját bevallása szerint - nem jöttek neki a triplák, nekem viszont minden sikerült ezen a napon, így már biztos volt, hogy harmadikként jutok ki a csoportból. A Novák László elleni meccs igazából már csak formalitás volt, de azért a biztonság kedvéért kikaptam 2-0-ra a D-Liga legutóbbi győztesétől, viszont a két győzelem meglett, ezzel pedig a harmadik hely is a csoportban.

pillanatkep.jpg

"Keresem az utam, néha keresem a bajt..." (fotó: JDC)

Hamar kialakult végül a harminckettes főtábla is, ahol az első körben íróként tevékenykedve láttam azt, ahogy Mészáros Ferenc 3-0 arányban legyőzi Veszprémi Attilát (nagyon színvonalas meccset produkáltak a felek), majd következett az én találkozóm, amelyet az első csoport második helyezettje, azaz a Séf a.k.a Fördős Csé ellen vívtam. Jól kezdődött a meccs, jobban fogyasztottam a tömeget, viszont ellenfelem néha akkor lepett meg egy-egy nagy dobással, amikor már kezdtem volna megfelelő távolságba kerülni. Az első leget végül Csé hozta D3-as kiszállóval, aztán a másodikat is ő nyerte, így elég hamar slamasztikába kerültem. A harmadik legben aztán sikerült kicsit rendezni a gondolatokat, és végül egy D8-cal be is húztam a játékot, így vissza tudtam jönni a meccsbe. Ám ellenfelem ezen a napon sokkal jobban fogta a kiszállókat, és a negyedik legben ismét egy D3-mal le is zárta a találkozót, amivel ő ment tovább a 16 közé, számomra pedig befejeződött a verseny.

en_david.jpg

Egy csapat... (fotó: JDC)

en_beci1.jpg

...egy család... (fotó: JDC)

Aztán ahogy haladt előre az idő, olyannyira fogytak a versenyzők is, egészen addig, amíg el nem érkeztünk az elődöntőkig, ahol első körben Palásti Balázs 4-2-es sikert könyvelhetett el Czeglédi Tímea ellen, miközben a család másik fele, azaz Czeglédi Gergő szintén 4-2-vel lépett túl Dudás Csabán, így a fináléban a két győztes találkozott egymással, amíg persze a harmadik helyért is megrendezték a találkozót (itt végül Dudás Csabi 4-1-re nyert Timi ellen). A döntő is nagyon jó mérkőzést hozott, viszont nem volt olyan szoros, mint az elődöntők. Gergő viszonylag simán, 4-0 arányban megnyerte a találkozót, ezzel pedig megvédte a múlt alkalommal megszerzett címét ezen a versenyen is. alant láthatók a dobogósok, alattuk pedig a két elődöntő és a döntő videója, amit Polgár Tibiék készítettek és vezettek le a már megszokott szakszerűséggel és profizmussal.

dobogo_1.jpg

A dobogósok: 1. Czeglédi Gergő, 2. Palásti Balázs, 3. Dudás Csaba, Czeglédi Tímea

Azt kell mondjam, hogy nem bántam meg azt, hogy eljöttem és versenyeztem egy jót a többiekkel együtt. Ismét bebizonyosodott ugyanis az a tény, hogy ha valamit nagyon akarsz, és képes is vagy tenni érte, akkor sikerülni fog. Jánossomorja újfent nagyot alkotott, és egy újabb lépcsőfokot tettek meg a csúcs felé vezető úton. A következő lépcsőfok szeptember 9-én következik majd, egy újabb verseny képében, úgyhogy nyilakat elő, táblákat bekészíteni, és "stand up, if you like the darts!"

Baráti üdvözlettel: adam_f (a Jánossomorja DC tiszteletbeli tagja)

jdclogo.jpg

...egy szenvedély (fotómontázs: JDC)  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr5714078633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása