9 Nyíl

Továbbjutni és utána jöhet az örömjáték

2016. szeptember 19. 10:00 - Turpi9

Kedden, a hollandiai Egmond aan Zee-ben, a Hotel Zuiderduinban megkezdi a szereplését a nyolcfős magyar darts-válogatott a WDF Europe Cup Dartson. Közel egy hónapja ismerjük az ellenfeleket is és körkérdést intéztünk a magyar válogatott tagjaihoz. Arra voltunk kíváncsiak, ki mit szólt a sorsoláshoz, mennyire ismeri az ellenfelet, illetve, milyen teljesítménnyel lenne elégedett. Kissé rendhagyó módon – és főleg a jobb áttekinthetőség kedvéért – egymás után közöljük a négy hölgy és a négy úr válaszát. Emlékeztetőül, ide kattintva lehet megnézni az ellenfelek sorát, illetve bemutatva őket: hogy kikről is van szó. Lássuk a magyar válogatott tagjainak nyilatkozatait, keddtől pedig vigyázó szemünket Hollandiára vetjük.

european_cup_2016.jpg

Fekete Nóra:

Szerdán a csapatok küzdelmeivel fogjuk kezdeni az Európa Kupát. A női csapat bekerült az egyetlen négy fős csoportba, így Anglia, Svájc és Belgium lesznek az ellenfeleink. Itt fontos megjegyezni, hogy papírforma szerint Anglia nem csak a csapatversenynek lehet a végső győztese, hanem az összesített eredmények tekintetében is esélyes. Csütörtökön a női páros versennyel fogjuk folytatni a programot. Kiss Vikivel az első számú finn párossal kezdünk, akikkel a korábbiakban még nem játszottunk. Amennyiben sikeresen vesszük az akadályt, úgy a második számú török párossal játszhatunk.

Pénteken az egyéni versenyekkel folytatódik az Európa Kupa. Az első körben a török Ayca Ozmennel fogok kezdeni, akit nem ismerek. Eredmények latolgatásába nem szeretnék belemenni. A versenyt elsősorban nem az eredmények, hanem a teljesítményem alapján fogom értékelni.

Wachter Nikolett:

Örülök neki, hogy nem vagyok erőnyerő, mert úgy gondolom, ha az ellenfelem már túl van egy meccsen, amit megnyert, azzal egy teher mehet le a válláról, esetlegesen nagyobb magabiztossággal és önbizalommal állhat a tábla elé a következő mérkőzésén.

Az ellenfelem nem ismerem, annyit viszont tudok róla, hogy a WDF-ranglista 338.helyén áll. Nem szeretném az esélyeimet latolgatni, célom az, hogy a maximumot kihozzam magamból a Europe Cup során.

13494879_10156994428475532_6590829061518055874_n.jpg

Horváth Klaudia:

Köszönöm a lehetőséget. A sorsolásomat szerencsésnek mondhatom, habár az ellenfelem már játékban lesz, de remélem én is hamar felveszem a ritmust. Nem tudom ki lesz az ellenfél, de a cseh lányt tartom esélyesebbnek. Minél jobb eredményt szeretnék elérni,és azon leszek,hogy jól játsszak.

Kiss Viktória:

Nem néztem meg a sorsolásomat,nem tudom,hogy kivel fogok játszani. Az az igazság,hogy magammal szeretnék foglalkozni, a saját felkészülésemmel, mind mentálisan, mind edzésben. Esélyt latolgatni pedig nem szeretnék! A legfontosabb, hogy mindent megteszek annak érdekében, hogy a lehető legjobb formában legyek és azt ki is tudjam hozni magamból.

 

Mészáros Zsolt:

Őszintén megvallva, amíg a felkérésed meg nem érkezett hozzám, meg sem néztem a sorsolás eredményét. Nem szeretem tudni előre, kivel illetve csapatban kikkel kell megküzdeni, mert ez el tudja vinni az embert rossz irányba, akkor is ha gyengébbnek és akkor is, ha erősebbnek vélt az ellenfél! Azt hiszem igazából az adott napi forma a mérvadó! Az ellenfelem nem ismerem, így nem is tudok véleményt formálni róla, de amit olvastam nálatok az eredményeiről, egy nagyszerű játékosról van szó, én meg szeretem a kihívásokat. Győzzön a jobb!

Székely Pál:

Az egyénit és a párost nem nagyon néztem meg, csak annyit hogy ki az első ellenfél. Nem a nagy nevű játékosok közül valók, és ezzel nem is mentem tovább. Igazából mindegy is kivel játszom, mert itt a nemzetek legjobbjai szerepelnek, így nagy valószínűséggel nem rossz játékosok. A világ vagy BDO helyezéseik meg túl sokat nem mondanak el, maximum annyit mennyi pénzük volt utazni. Én úgy készülök, hogy mindent kihozzak magamból és akkor ha ez sikeról bármi megtörténhet. Csapatban már egy kicsit más a helyzet. Papíron „csak” a harmadikok vagyunk az erősorrendben és az első kettő jut tovább. Itt a pillanatnyi forma és koncentráció nagyon sokat fog számítani, de képesnek érzem ez a csapatot arra, hogy kijusson a csoportból, és akkor onnantól bármi lehet.

Nauris Gleglu nem ismerem közvetlenül, de a lett darts igen csak magas szinten van jegyezve, és az első számú játékosukkal Madars Razma-val már játszottam idén Bukarestben egy nagyon komoly mérkőzést. 2-0-ról kaptam ki mert nem dobtam meg a duplákat és utána meg is jegyezte, hogy a ezen ment el a győzelem. Még így is 90 fölötti átlagot dobtam azon a mérkőzésen. Mint írtam itt már mindenki a hazája legjobbjai között van tehát igen is komolyan kell venni és oda kell tenni magam.

Az esélyeket nehéz megállapítani, pontosan azért amit már leírtam. Ha magamhoz képest a maximumot tudom nyújtani akkor már elégedett vagyok. Ez egy olyan verseny lesz ahol az első nyíltól az utolsói 100% vagy afölött kell teljesíteni, hogy nyerhessen az ember. Nagyon fontos lesz, hogy a pihenőidőket és a bemelegítést egyensúlyban tudjam tartani, és tiszta fejjel teljes összpontosításban tudjak játszani minden mérkőzésen.

penge_1.jpg

Kovács Patrik:

Csapatban a csoportunk erős, de szerintem vagyunk olyan jók, hogy át tudjunk lépni rajta. Tavaly Gibraltárt megvertük, a skótokkal is játszottunk, így valamelyest megismertük őket, és a játékukat is. Svédország meg szerintem zsákbamacska. De az egy nyert, az 60%-ban már meglepetés.
Egyéniben nem ismerem az ellenfelet, de ő sem engem. A vb-nél már jobb a sorsolás, az fix. Elvárás nincs, csak nyugodtan, koncentráltan csináljam a dolgom, aztán majd csak meglesz a gyümölcse. Párosról direkt nem írtam. Szerintem jók leszünk, arról ennyit tudok végül is.

Takács Gábor:

A válogatottak nem könnyű csoportba kerültek. A fiúknál sorsdöntő összecsapás lesz a svédek elleni. Az ellenfelemet nem ismerem, nem igazán néztem a sorsolásomat mert nem szeretnék előre számolgatni. A férfi válogatott remélem a csoportból továbbjut és utána már csak "örömjátékot" lehet játszani. Egyéniben és párosban szeretnék 2-3 mérkőzést nyerni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr1111651986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása