9 Nyíl

Gary Anderson mesélt

2019. szeptember 05. 10:04 - Dart Major

Gary Andersont a Live Darts kapta "mikrofon végre" és sok dologról beszélgettek. Szóba került a fogyás, az étkezési szokások és persze a játék is. Lássuk mit mondott a kétszeres világbajnok:
skysports-anderson-darts-gary_4356484.jpg

Az új nyiláról a következő mondta:
"A Unicorn új nyilat készített nekem, mert több mint 15 kilót fogytam és úgy éreztem nagyon küszködök. Nem ment úgy a játék ahogy én elvártam magamtól. Miután diétáztam és pihentem rájöttem, hogy a régi nyilam már nem kényelmesek. Az új nyilam már olyan amilyennek lennie kell. Most már semmi problémám nincs. Illetve a beállásomon is változtattam, most már egyenesebben állok. A hátsérülésem miatt sokkal jobban kell vigyáznom magamra. Odafigyelve kell edzenem, nem szabad megerőltetnem magam. A következő nagy feladat az éhség visszaszorítása."

Az étkezési szokásokról így vélekedett:
A World Series állomásokra néhány kiló plusszal érkeztem, most ezektől kell megszabadulnom a lehető leggyorsabban. Amikor távol voltam az otthonomtól sajnos újra "szemetet" kezdtem enni. Valamint többet is ettem mint kellett volna. A darts játékos életmód nagyon pusztító tud lenni. Amikor játszom rend szerint mindig későn étkezem és ez sem ideális. Ehhez jön még a sok utazás, ami borzasztóan fárasztó, és némileg lustává is tesz. Ez a kombináció nem jó, ráadásul amikor időm lenne enni akkor már csak gyorséttermek vannak nyitva. Ezt újra meg kell szoknom és kezelnem kell a helyzetet."

A versenyekről és a játékról is mondott pár mondatot:
"A szabadidő remek dolog a pihenésre és arra, hogy fittebb legyek. De ezután kétszer olyan nehéz visszatérni a dartshoz. Nemcsak a játékhoz, de az utazáshoz is. A World Series sorozatot nagyon élveztem, vittem magammal a családot és remekül szórakoztunk. Ez is sokat segített nekem. Kétszer ugyan kikaptam Michael van Gerwen ellen, de egyre jobban éreztem magam a színpadon. A legnagyobb problémám Új-Zélandon volt, mégpedig a bölcsesség fogaimmal. Épp készültek kijönni és borzalmasan fájtak. De néhány óra múlva jobb lett és már tudtam játszani.

Azt, hogy később milyen formában leszek nem tudom. Október erős hónap lesz, addigra kell formába lendülnöm. Nem lesz könnyű de meg kell csinálnom. Amint visszaérek Skóciába a fiúkkal elmegyek a pubba gyakorolni. Sokkal jobb ez a fajta gyakorlás mintha otthon játszanék. Ennek van verseny hangulata és ezt nagyon élvezem.
Most sok munka vár rám, nagy feladatok vannak előttem. Erre készülök.

Meglátogattam a szponzoraimat és ők is mellettem állnak. Ez is egy megnyugtató dolog.
Idén volt már sikerélményem, megnyertük Peterrel a csapat világbajnokságot. Szóval volt már minek örülni."



Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr8015040868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása