9 Nyíl

Félig visszavonul a PDC Úriembere

2016. október 20. 20:41 - Denis Potvin

Major Árpád Levente

Szomorú nap ez a mai a darts világnak. A közönség egyik nagy kedvence, a végtelenül szerény és szimpatikus úriember, az 53 éves Terry Jenkins egy videóinterjúban jelentette be, hogy a jövőben „félig visszavonul” a profi dartstól.

terry-jenkins.jpg

Így nyilatkozott erről: „A világbajnokság után vissza fogok venni az iramból. Azt hiszem a European Tour állomásokat kihagyom, és csak a fontosabb, nagyobb versenyekre fókuszálok”.

„Nem könnyű ez most nekem. Későn, a 30-as éveim közepén csatlakoztam a PDC-hez. Azt kívánom bárcsak a 20-as éveim közepén történt volna mindez, akkor több időm lett volna. Most már 53 éves vagyok és így már nagyon nehéz nekem a helyzet.”

Terry ezzel arra célzott, hogy bár évek óta ott van a ranglista elején, Ő egyébként főállásban antikvitások adás-vételével, költöztetéssel, takarítással foglalkozik a bátyjával. Az antik tárgyak mindig is nagy szerelmei voltak, gyerekkora óta rajong értük, és most majd erre is több ideje marad.
A darts azonban továbbra is része marad az életének hiszen elmondása szerint ha az emberek látni akarják, akkor nem fognak csalódni, mivel még több bemutatóra fog járni és még több edzést fog tartani azoknak, akik ezt szeretnék.

Jenkins karrierje során kilenc alkalommal játszott nagy torna döntőjében, de nyernie nem sikerült. Erről így beszélt: „Szerencsés vagyok, amiért 9-szer tudtam nagydöntőt játszani. Vannak nagyszerű játékosok, akiknek egy sem jön össze. Persze jó lett volna egyet vagy kettőt megnyerni, de így is nagyon boldog vagyok attól, ahogyan a darts karrierem alakult. A darts nekem mindig a hobbim volt, sosem volt a fő foglalkozásom. De ez egy nagyon jó hobbi.”

Mielőtt azonban Jenkins Mester kivonulna a PDC körforgásából gőzerővel készül az Ian White elleni European Championship mérkőzésre. Aztán pedig még ott a világbajnokság is. Jenkins jelenleg a 16. helyen áll a PDC Order of Meriten.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr8511825369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása