9 Nyíl

A Varázsló magabiztos: jobb, mint valaha

2016. november 09. 15:00 - Denis Potvin

Ezt nem mi mondjuk (bár nyugodtan mondhatnánk), hanem Simon Whitlock saját magáról a hivatalos honlapján, magabiztosan várja a szombaton kezdődő Grand Slam of Dartsot. A Varázsló újra varázsolt, ahogy találóan ő is, és mi is megjegyeztük akkor, amikor két Players Championshipet is megnyert, valamint a World Grand Prix-ben és a World Series-ben is negyeddöntős volt.

grandprix-qf-whitlock10.jpg

Whitlock augusztus óta televíziós eseményen csak egyszer, akkor is Michael van Gerwentől kapott ki a European Championshipen, így tényleg van oka a magabiztosságra a hétvége előtt, ahol majd a C csoportban, Peter Wright, Ted Evetts és Jeff Smith társaságában vághat neki a küzdelmeknek, valóban nem esélytelenül.

"Az emberek azt kérdezik tőlem, hogy mit tettem, hogy visszatérjen a régi Simon Whitlock, de mindig elmondom nekik, hiszem, hogy én még jobb is lehetek. Megváltoztattam néhány dolgot a játék érdekében, amelyek miatt a formám nem volt az igazi. Hiszek a kemény munkában, amely kezd beérni és meg van az eredménye. "

"Már az év nagy részében jól játszottam, de akkor az eredmények még nem jöttek. Aztán beindult a győzelmi henger, és nem is jöhetett volna jobbkor, mint az idén hátralévő három nagy verseny előtt."

Whitlock a Grand Slamre, a Players Championship döntőjére és a december 15-én kezdődő világbajnokságra gondolt és hozzátette, nincsenek elvárások, de nem akar nagyon gyorsan kiesni.

"Tavaly otthon ülve, a tv-ben néztem a Grand Slam-et és ez igen fájdalmas volt. Előtte nem jutottam túl a csoportból, 2013-ban pedig a 16 között kaptam ki. Ettől most sokkal eltökéltebb lettem, ha jól játszom és magabiztos vagyok, akkor veszélyes lehetek. Szeretném eddigi legjobb Grand Slam-emet játszani."

Egy kis kedvcsinálónak a Whitlock rajongók számára, íme a European Championsipen, a Michael van Gerwen ellen dobott 170-es kiszálló:

 

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr1911944899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása