9 Nyíl

Wright: "Nyerni nagyon jó érzés" - Price: "Megérdemelte a győzelmet"

2017. március 06. 09:36 - adam_f

Coral UK Open - visszhangok a döntő után

Tegnap este egy új bajnok születésének voltunk szemtanúi a Coral UK Open utolsó játéknapján, amikor is Peter Wright 11-6 arányban legyőzte a szintén első televíziós döntőjét játszó walesi-t, Gerwyn Price-ot. Mind a ketten remek hétvégét tudhatnak maguk mögött, hiszen kiegyensúlyozott játékuknak nem nagyon találták az ellenszerét a többiek. Snakebite-ban ráadásul fel is szakadtak az elfojtott érzések, és el is sírta magát a pódiumon, hiszen három év után szerepelt úgy egy majortorna döntőjében, hogy végre nyerni is tudott. Igazi emberi érzések, és a két döntős nyilatkozatai következnek.

coral-uk-open.png

Peter Wright:

peter-wright-coral-uk-open-lawrence-lustig-pdc_wa3gdsqvpg7t1ngt7nrzegg2i.jpg

Fotó: Lawrence Lustig / PDC

"Nagy dolog megnyerni az elsőt - kezdte mondandóját a könnyeivel küszködő Wright. A szurkolók fantasztikusak voltak, mindig mögöttem álltak, és nem csak ebben az évben, hanem az előzőekben is.

Barney (Raymond van Barneveld) ellen játszottam talán életem legjobbját. Folyton visszajött rám, ezért még többet kellett kiadnom magamból.

Le a kalappal persze Gerwyn Price előtt is, mert amit eddig összehozott a dartsban, az nagyon figyelemre méltó teljesítmény. Nagyszerű srác, és biztos vagyok abban, hogy sokra fogja még vinni.

Nem akartam nyomást rakni magamra, elvégre nem volt itt sem Michael (Michael van Gerwen), sem pedig Phil Taylor. De itt volt Gary Anderson, Adrian Lewis, meg sok más, remek játékos. Ez viszont komolyan frusztrált, de boldog vagyok, hogy három év kemény munka után egy nagyon nívós tornának a győztese lehetek. Nyerni pedig nagyon jó érzés."

peter-wright-coral-uk-open-lawrence-lustig-pdc_nsds0o6qmj2q1lqdjbvupu228.jpg

Fotó: Lawrence Lustig / PDC

Gerwyn Price:

gerwyn-price-coral-uk-open-lawrence-lustig-pdc_118mxt9w77umu1kqmqc3qmiiht.jpg

Fotó: Lawrence Lustig / PDC

"Ez volt az első televíziós döntőm, ami nagyon sokat jelent nekem - kezdte értékelését a második helyezett Price. Kicsit ideges voltam ott fent, Peter viszont ragyogóan játszott, és megérdemelte a győzelmet.

Nagy önbizalmat szereztem ebből, hogy azért én is tudok jól teljesíteni. Néha keményen játszom a színpadon, mindig többet akarok, ezzel pedig általában nyomást teszek magamra is.

Justin (Justin Pipe) ellen nagyon jól ment, ez talán onnan jött. Úgy gondolom, hogy ha csak feleannyira játszom jól Justin, és Paul Hogan ellen, akkor lehet, hogy több esélyem lett volna a döntőben.

A fordulópont akkor jött el, amikor Peter 86-ról és 83-ról is ki tudott szállni. Ha ott brékeltem volna, akkor 8-7 után talán egy másik mérkőzés kezdődhetett volna el, ám 9-6 után már éreztem, hogy minden eldőlt."

Végezetül pedig itt van a döntő videója azoknak, akik esetleg lemaradtak volna róla, vagy egyszerűen csak szeretnék újranézni:

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr6612316475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása