9 Nyíl

Nem csak sztárok, hanem szimpatikusak is

2016. március 11. 19:00 - Turpi9

Csütörtök este a Premier League hatodik fordulójában több játékos is ragyogó játékkal rukkolt elő. Phil Taylor Robert Thornton ellen aratott nullás győzelmet, Michael van Gerwen pedig zsinórban az ötödik győzelmét húzta be Dave Chisnall kárára. A múltat kicsit magunk mögött hagyva érdemes betekinteni a mérkőzést követő interjúkba.

Phil Taylor a színpadról frissen lesétálva nagyon sportszerűen és őszintén nyilatkozott, legelőször is Thorntonról ejtett pár szót:

" Robert nem érdemelte meg hogy nullára verjék, rontott egy vagy két duplát, de nekem ki kellett menni és elvégezni a munkát, és ezt meg is tettem ma"

"Sajnálom Robertet mert egy jó gyerek és egy jó játékos, szenved, nem ment most neki annyira a játék de vissza fog térni"

Ezután beszélt a jövőről is, hiszen a következő fordulóban Mighty Mike lesz az ellenfele.

" Újabb két pontot szereztem, és a rájátszásba kerülésre koncentrálok. Nagyon várom már a Michael elleni jövőheti meccset - készen állok rá!"

maxresdefault_1.jpgMichael van Gerwen álszerénység nélkül értékelte saját produkcióját:

"Fantasztikusan játszom és boldog vagyok a teljesítményemmel. Azt hiszem jó mérkőzést játszottunk ma, de következetes voltam és megnyertem a meccset, ez a cél."

Természetesen beszélt a jövő heti megmérettetéséről is.

"Persze tudok jobban játszani, de így is toppon vagyok, alig várom már a Phil elleni jövőheti meccset, mert mindig várom hogy vele játszhassak."

"Ő a legnagyobb aki valaha élt, de jelenleg fel tudom venni vele a versenyt!"

Ebben mi is biztosak lehetünk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr758465270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása