9 Nyíl

Amikor a két kopasz beszélget...

2017. szeptember 11. 10:00 - adam_f

HappyBet German Darts Grand Prix (ET 10) - utózöngék

Csak ismételni tudom önmagam a vasárnap után: Nagyon jó kis estét hozott össze nekünk Mannheimben a dartsosok krémje, melynek végén - természetesen - a holland világelső, Michael van Gerwen örülhetett, ám Rob Cross is beírta magát a krónikákba a mostani három napon elért teljesítményével. Következzenek hát a döntősök értékelései - persze magyarul.

german_darts_grand_prix.jpg

Michael van Gerwen (NED):

vangerwen_trophy_600.jpg

"Ha valaki jól játszik és nyerni is tud, az egy fantasztikus érzés - mondta Van Gerwen, aki csupán hat játékot veszített az egész hétvégén. Azt hiszem, megérdemeltem a győzelmet, és nagyon boldog vagyok.

111-es átlaggal kezdeni és ugyanannyival befejezni egy tornát nem is annyira rossz dolog. Rob volt csupán az egyetlen játékos, aki a legjobbját tudta hozni ellenem. Nehéz volt megtörni a dobásai lendületét, és a játékát, de az erő meg a győzelemre való hajlandóság ma velem volt, és ez tett engem bajnokká.

Biztos vagyok abban, hogy még sok jó összecsapás lesz Rob ellen, aki meghozta magának az áttörést ebben az évben. Jól csinálja, mert egyszer még nagy szupersztár lesz belőle."

mvg1_1.jpg

Rob Cross (ENG):

"Jól játszottam ezen a hétvégén, és minden percét nagyon élveztem - mondta Cross, aki ezúttal kissé szűkszavúan értékelt élete első ET-döntője után. Az utolsó négy legben kissé eltértem az előre tervezett játékomtól, ám jelenleg nem tudok semmit sem elvenni Michaeltől. Ezért van ott most, ahol van, a tapasztalata is hatalmas, de mindent meg fogok tenni azért, hogy ismét elkapjam."

Emlékeztetőül pedig álljon itt a tegnapi döntő felvétele:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr2612820762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása