9 Nyíl

MvG: Mesterhármas újfent

2017. november 20. 12:19 - adam_f

2017 bwin Grand Slam of Darts - Wolverhampton (kilencedik nap - nyilatkozatok)

Michael van Gerwen harmadszor emelhette magasba a Grand Slam trófeáját, amit egy nagyszerű döntő után sikerült neki elnyernie. A holland nagyon komoly időszakot tudhat maga mögött, hiszen októberben megnyerte a World Series döntőjét, aztán megvédte az Európa-bajnoki címét, most pedig a harmadik Grand Slam sikere is meglett neki. Adja magát a kérdés: vajon lehet-e még fokozni ezt a teljesítményt? Majd kiderül a mostani hétvégén, de addig is nézzük, mit nyilatkozott a két döntős tegnap, a finálé után.

283c91b3-96b0-4b1b-be97-7a14dc608b81_2017-grand-slam-of-darts-logo_full.jpg

Michael van Gerwen (NED):

600_mvgfamily.jpg

"Megnyerni egy olyan tornát, mint ez nagyon örömteli, különösen akkor, ha ilyen játékkal sikerül. Ez volt a döntő és mindkettőnkön nagy nyomás volt, hiszen a legmagasabb szinten akarsz teljesíteni. Úgy gondolom, fantasztikus versenyem volt. Tíz-tíz után kissé felgyorsultunk, de görcsösebbé is váltunk, mivel nem akartunk leszakadni egymástól. Azt hiszem, eljön az az idő, amikor Peter lesz majd a jobb a döntőben, de most madarat lehet velem fogatni, olyan boldog vagyok. Nagyszerű érzés egy olyan versenyt megnyerni, mint ez. Ahol végig magabiztos voltam, jól játszottam, jó átlagokat dobtam, végig jöttek a maximumok és a jó eredmények is.

MvG kislányával, Zoé-val együtt vette át a trófeát, és persze megjegyezte: "A győztes versenyek is szépek, legjobbak a világon, de nála szebb soha nem lesz egy sikerem sem." 

A jövőre nézve pedig a következőket mondta: "Most pedig pihenek egy keveset, mivel a jövő hétvégén jön a Players Championship döntője, és azt is meg akarom nyerni."

Peter Wright (SCO):

600_wrighttrophy.jpg

"Elvesztettem...megvolt az esélyem, de nem sikerült, és ezért ő a világelső. Nem a legjobb játékunkat hoztuk elő a döntőben, én egész végig küzdöttem, ám végül csak a jobbik nyerhetett. Nagyon sok lehetőségem volt a fináléban, mert ő sem játszott jól. Küzdöttem, hajtottam az egész mérkőzés alatt, de nem voltam jó. Csalódott vagyok az eddig nyújtott játékomhoz képest, de legalább eljutottam a döntőig. Nagyon szépen ment a játék egész héten és ebből tudok meríteni a jövőre nézve."

A hétvégén tehát jön a Players Championship Finals, amivel az utolsó verseny is lezajlik a vb előtt, vagyis onnantól kezdhetitek vágni a centit, egészen december 14-ig, amikor elrajtol a 2018-as PDC darts-világbajnokság. Természetesen mi is készülni fogunk nektek erre a jeles alkalomra. Ám hogy mivel is, azt akkor tudjátok meg, ha továbbra is velünk tartotok. Game On!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr2413320391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása