9 Nyíl

Peter Wright: "Akkor változtatok nyilat, amikor csak tetszik..."

2018. február 10. 10:11 - adam_f

Peter Wright most azoknak a kritikusoknak válaszolt, akik megkérdőjelezték az állandó nyílcserélgetést. Mint köztudott, Snakebite nevű barátunk általában olyan sűrűn cserélgeti a játékszereit, mint mondjuk én a zoknimat (bár a napi zoknicsere azért jó dolog). Persze ezt sokan nem értik és állandóan zrikálják őt, hogy éppen attól olyan hullámzó néha a teljesítménye, hogy állandóan más nyíllal dob. Peter most döntött úgy, hogy tiszta vizet önt a pohárba és megnyugtat minden kétkedőt.

wrightchangefeatured.jpg

Peter Wright ismét "új" nyilat (sokan már azt hitték, hogy Phil Taylor-tól kapott egy szettet, de csak a szerelék volt taylor-i, a nyíl pedig egy régebbi kiadású Snakebite modell) tesztelt a Premier League első fordulójában, amivel egy 6-6-os döntetlent ért el Gerwyn Price ellen úgy, hogy már 5-1-re is vezetett (update: azóta megint egy másik nyíllal játszva ért el 7-5-ös sikert MvG ellenében). Persze a buzgó "szakértők" egyből arra fogták a visszaesést, hogy már megint másik típusú nyíllal kísérletezik. Erre Snakebite barátunk a következőképpen reagált: "A kívülállók számára ez mindig úgy jön le, mintha állandóan kockáztatnék, pedig ők nem tudják, hogy éppen akkor milyen érzések játszódnak le bennem, és ez milyen hatással van a dobástechnikámra. Az emberek bármint mondhatnak, de én azért is csavarok mindig valamit a nyilaimon, és ezek segítenek abban, hogy a legjobbat hozzam ki magamból. Biztos vagyok abban, hogy rengeteg nyilat és szerelést próbáltam ki, mint a többi játékos, mert mindig javítani kell az esélyeket a duplák megdobására.

Fontos nekem az állandó változtatás, mert csak így tudom meg, ki is vagyok én. Semmi köze nincs ahhoz, hogy bárkit is meggyőzzön, hiszen ezt mindig az adott pillanat hozza magával. Amikor a Grand Slam elődöntőjében nyilat váltottam Gary Anderson ellen, vissza tudtam kapaszkodni és meg is nyertem a meccset. Sokan olyan óvatosan bánnak a nyilaikkal a nagy játékosok közül, hogy ha netán eltűnnek, vagy ellopják őket az olyan érzést jelent nekik, mintha eltörték volna a karjukat. Nálam ez sosem fordult még elő, mert akkor veszek egy másik szettet és ennyi.

Soha nem adom fel a tökéletes nyíl keresését, hiszen volt idő, amikor majd' fél éven át ugyanazokkal a nyilakkal játszottam, és ha ezt nézzük, akkor azt kell mondjam, hogy a Red Dragon (Snakebite nyílgyártója) fejlesztőmérnökei kiemelkedő munkát végeznek ezen a téren."

Lehet, hogy ezek után is sokan fogják szekálni a "színes mohikánt" a nyílváltogatásai miatt, de előfordulhat még az is, hogy esetleg éppen ő csinálja jól...

Forrás: Red Dragon

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr413651340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása