9 Nyíl

Már csak ketten vannak veretlenül a tízből

2018. február 16. 17:32 - adam_f

2018 Unibet Premier League of Darts - Metro Radio Arena, Newcastle (a harmadik forduló értékelései)

Komoly estén vagyunk túl a Premier League newcastle-i állomását tekintve. Volt itt minden, amit csak el lehet képzelni: Bully Boy és a Varázsló tovább őrzi veretlenségét, Gary Anderson majd' 111-es átlaggal kapott ki MvG ellenében, az ex-rögbis Price ismét fel tudott állni a padlóról, Peter Wright pedig jól berágott Rob Cross-ra (vagy esetleg a közönségre). Szóval mozgalmas harmadik forduló volt, amelynek zárásaként jöjjenek az est főszereplői, akik most elmondják nekünk gondolataikat.   

pl_2.jpg

ROB CROSS (ENG):

5a491a1977092_gettyimages899915666.jpg

"Jó dolog, ha végre nyerni tudunk. Az elmúlt hat hétben valahogy nem találtam önmagamat, de most már lassan kezd visszatérni a régi énem. A vébét követő négyhetes időszak elég nehéz volt, mert nem gyakoroltam eleget, ez pedig kissé felemésztette az energiáimat, és valahol már azt hittem, hogy ennyi volt. Gyakorlok, a játék is jól megy, élvezem az egészet és egyre inkább kezdek belejönni. Ugyan még kicsit új nekem ez az egész, de a több játék, valamint a még több siker magabiztosabbá tehet majd."

MICHAEL VAN GERWEN (NED):

mvg_10.jpg

"Úgy gondolom, nagyszerű játékot nyújtottunk, ezzel pedig minél több ember figyelmét sikerült felkeltenünk, és még játszani is tudunk. Az elmúlt két hétben nem ment annyira jól, de Gary midig ki tudja hozni belőlem azt a bizonyos pluszt. Ha így tudsz játszani egy Gary-hez hasonló ellenféllel, az nagyon magabiztosságot ad a sorozat hátralévő részére. Mind a ketten briliánsan játszottunk, mindketten boldogok lehetünk a teljesítményünk miatt, de a legfontosabb az volt, hogy sikerült a két pontot megszereznem, ezzel pedig tudom tartani a lépést az élbollyal."

SIMON WHITLOCK (AUS):

sw_1.jpg

"Akkor ment jól a játék, amikor éppen kellett, és nagyon remek dolog, hogy újabb két ponttal gazdagodtam. Ennél jobb és magabiztosabb kezdést el sem tudtam volna képzelni. Nagyszerű ez az egész, és abszolút nincs rajtam semmi nyomás. Valószínűleg kívülállóként néztek rám, de én tudom, hogyan kell játszani a Premier League-ben, így mindig csak egy hétre koncentrálok."

MICHAEL SMITH (ENG):

michael_smith_4.jpg

"Folyamatosan nyeréskényszerben vagyok, pedig most nem is ment annyira jól a játék, de bánja kánya. Minden teljesen tökéletes, és jók az esélyeim. Már évek óta játszom, de most érzem igazán a szurkolók szeretetét. Imádom ezt a pillanatot: jól megy a játék, és nyerek."

GERWYN PRICE (WAL):

gerwyn_price.jpg

"Nem voltam ma a legjobb formában, ezért is örülök, hogy sikerült egy pontot szereznem, bár úgy érzem, hogy Daryl még nálam is csalódottabb. Néhány jó dobást sikerült kieszközölnöm, ezzel pedig végre a vonal fölé tudtam kerülni. Kicsit rosszul megy a játék, de mégis el tudtam csípni pár pontot, viszont gyorsabban kell reagálnom a későbbiekben. Kétszer voltam már 5-1-es hátrányban, de már hiszek magamban. Talán túl keményen próbálom odatenni magam, úgyhogy nem árt, hogy ha egy picit jobban ellazulok majd." 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr6113674846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása