9 Nyíl

Nincs már veretlen, de még van egy pár nyeretlen...

2018. március 09. 18:33 - adam_f

2018 Unibet Premier League Darts - First Direct Arena, Leeds (az ötödik kör értékelései)

Remek kis estén vagyunk túl, már ami a tegnapot illeti. Parázs találkozók, magabiztos győzelmek, no meg egy döntetlen is színesítette a leeds-i estét a First Direct Arena falain belül. Ami viszont biztossá vált, hogy most már nincs veretlen játékos a mezőnyben, hiszen az eddig hibátlan mérleggel rendelkező Bully Boy ezúttal meg kellett, hogy hajoljon a jelenlegi világbajnok előtt, illetve említsük még meg Mensur Suljovicot, akinek egészen hatásos ellenszere volt ezen az estén a kígyóméreg ellen. Most pedig lássuk, miként is vélekednek az este főszereplői a PL ötödik köréről.

pl_2.jpg

ROB CROSS (ENG):

20180307174842_83.jpg

"A bullos befejezés hatalmas dolog volt. Jó azért, ha tudod, hogyan kell megdobni az ilyet, amikor éppen kell. Egyre inkább kezdem kényelmesebben és nyugodtabban érezni magam, de hamarabb kell indítanom a meccseimen és nem szabad teret engednem az ellenfeleimnek. A jövő héten Mensur Suljovic ellen játszom. Tudom, hogy ennél még jobbnak kell lennem, és végig nyomás kell őt tartanom, nemcsak a mérkőzés végén."

MICHAEL VAN GERWEN (NED):

darts-wldmchply-sf-vangerwen19-michael-van-gerwen-simon-whitlock_3179569.jpg

"Kemény meló volt, mert most nem éppen a legjobb formámat hoztam magammal, noha a játékomra nem panaszkodhatom. Szerencsére most ez is elég volt Simon ellen. Megmutattam ezt az oldalamat is, mert néha ezt is meg kell. Elégedett vagyok a győzelemmel, de tudom, hogy ennél még többre is képes vagyok."

RAYMOND VAN BARNEVELD (NED):

skysports-raymond-van-barneveld_4153352.jpg

"A PDC bejelentette, hogy Rotterdam két fordulót rendezhet ebben az évben, és persze hollandként ott szeretnék lenni mindegyiken, ezért is volt fontos ez a győzelem. Boldog is vagyok emiatt, bár azt kell mondjam, hogy Gerwyn is megérdemelt volna egy pontot, de ez most így alakult. Nem adtam fel, hiszen szeretnék ott lenni a második körben. Eddig öt pontom van, de még előttünk van négy hét, én pedig mindig készen állok. Fantasztikus volt a közönség, nagyon jó volt fent állni a színpadon és csodálatos fogadtatásban volt részem."

MENSUR SULJOVIC (AUT):

maxresdefault_21.jpg

"Ma Peter nem játszott jól, így nagyon örülök, hogy sikerült nyernem. Sikerült legyőznöm őt és boldog vagyok, hogy a Premier League-ben lehetek. Most pedig már készen is állok rá..."

skysports-gurney-anderson-darts_4017424.jpg

DARYL GURNEY (NIR):

"Ez nagyon frusztráló dolog. Azt hittem, hogy megvan a dupla 12, sőt a dupla 6-ost is bent láttam. Így kell esélyt adni Gary-nek, hogy aztán élni is tudjon vele. Jól játszottam, bár nem voltam a legjobb formában, a lehetőségeim mindig megvoltak. Sajnos ezeket nem sikerült kihasználnom, de ez előfordul néha."

GARY ANDERSON (SCO):

"Kicsit felőrlődtem. Nem voltam csúcsformában, de készen vagyok arra, hogy továbbküzdjek, hiszen nem akarom feladni. Készen állok arra, hogy folytassam a csatát."  

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr7313727588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása